Sekali lagi isu rumah tangga Puteri Sarah dan suaminya, Syamsul Yusof kembali diperkatakan. Kali ini, ibu mentuanya, Datin Fatimah Ismail berkongsi dua kata-kata luahan terhadap Sarah anak beranak menerusi Instagram Story.

Menerusi dua perkongsian di Instagram Story, Fatimah mempersoalkan tentang kesanggupan seorang ‘manusia’ untuk melihat kehancuran hati Sarah dan dua cucunya, Syaikhul Islam, 5, dan Summayah, 3.



“Teganya hati manusia melihat keluarga ini ditinggalkan, hancurnya hati. Ya Allah, Engkau berilah kebahagian untuk isteri dan anak-anak ini.

“Ya Allah berikan kekuatan kepada seorang isteri dan anak-anak yang ditinggalkan ini, semoga mereka menemui kebahagian yang abadi,” tulis Fatimah.

Menerusi doa yang dititipkan, Fatimah turut menyertakan gambar Sarah dan cucu-cucunya yang kini sedang bercuti dan berada di Jepun.

Sebelum ini, Fatimah pernah memuat naik kata-kata berbaur sedih yang turut ditujukan buat menantu serta cucunya.

“Mereka perlukan sokongan seorang ayah yang akan membela nasib mereka, namun ada tangan yang kejam memisahkan mereka,” kata Fatimah tempoh hari.

Terdahulu, kecoh di media sosial apabila Sarah seperti memberi gambaran mengenai kehidupan isteri yang bermadu di Instagram.

Selain itu, Sarah turut berkongsi paparan tangkap layar DM daripada peminat yang mendakwa Syamsul sudah bernikah dengan Ira Kazar.

Pun begitu, baik Sarah mahupun Syamsul, masing-masing mengunci mulut mengenai khabar angin berkenaan.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.