Hiburan

Terima DM Lelaki Nak Berkenalan, Balu Abam Bocey Mengaku Belum Bersedia Berumah Tangga - “Saya Terbuka Jika Ada Jodoh Tapi…”

Muhammad Firdaus
28/02/2024
01:55 MYT
Balu kepada Allahyarham Abam Bocey, Hidayah mendedahkan dirinya ada menerima mesej-mesej dari lelaki untuk tujuan berkenalan.
Menurut Hidayah atau nama sebenarnya Siti Norhidayah Mohd Ali, 32, mengakui ada yang mendekati, akan tetapi dirinya belum bersedia untuk berumah tangga.

BERITA TRENDING: Balu Abam Belum Bertunanglah, Gerangan Jejaka Misteri Baju Biru Depan Hidayah Rupa-Rupanya...

“Ada yang cuba nak berkenalan dengan saya menerusi mesej, tapi saya tak balas pun. Ada juga yang datang kedai nak berkenalan.
“Saya terbuka hati jika ada jodoh, tapi buat masa ni saya rasa belum lagi bersedia. Saya nak besarkan Hamzah dahulu,” kongsinya.
Sementara itu, Hidayah ketika ditemui semasa sidang media filem TAN-TI-ANA yang berlangsung di DADI Cinema, Pavilion Kuala Lumpur juga menyatakan bahawa sukar untuk dirinya melupakan arwah Abam.
“Saya akui memang sukar untuk saya menghilangkan ‘bayangan’ arwah. Arwah tetap di hati saya, jadi susah untuk saya lupakan dia.
“Kalau nak berkenalan dengan saya, kena sayang dengan anak saya, sebab kita pernah berumah tangga, jadi biar dia terima Hamzah dengan saya sekali,” katanya.
Terdahulu, Hidayah pernah mendirikan rumah tangga dengan arwah Abam pada 8 Disember 2017.
Hasil perkahwinan, mereka memiliki cahaya mata lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey, 5.
Bagaimanapun, jodoh pasangan ini tidak panjang apabila arwah Abam meninggal dunia pada 10 Februari 2020 ketika berusia 32 tahun di kediamannya di Gombak, Selangor.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Nama Tersenarai Dalam Ending Credit Deadpool & Wolverine, Ini Respons Zizan Razak - “Perkara Ini Kecoh Sejak Semalam…”

gempak
25/07/2024
07:55 MYT
Pelakon Zizan Razak mengakui banyak menerima DM dan mesej daripada kenalan serta peminat mengenai namanya yang didakwa diletakkan dalam ending credit filem adiwira popular Deadpool & Wolverine.
Hiburan

Perceraian Jalan Terakhir, Harith Iskander & Bekas Isteri Sudah Cuba Pelbagai Cara Untuk Selamatkan Rumah Tangga - “Ketika Melafazkan Talak, Sudah Pastinya…”

gempak
25/07/2024
05:55 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander memberitahu dia dan bekas isterinya iaitu Dr Jezamine Lim sudah melakukan pelbagai cara untuk menyelamatkan rumah tangga mereka.
Filem

Mawi Tak Cepat Sentap, Terima Filem Dikritik Dengan Hati Terbuka - “Saya Okay, Sendiri Tahu Kelamahan”

gempak
25/07/2024
04:50 MYT
Walaupun filem Zim Zim Ala Kazim mendapat kutipan melebihi RM3 juta namun penyanyi dan pengarah, Mawi, 43, juga tidak terlepas daripada menerima kritikan.
Hiburan

Harith Iskander Sah Cerai Talak Satu, Tetap Jalinkan Hubungan Baik Dengan Bekas Isteri - “Punca Dia, Biasalah Tiada Persefahaman…”

gempak
25/07/2024
04:44 MYT
Rumah tangga Harith Iskander dan Dr Jazemine Lim yang dibina selama 14 tahun berakhir dengan perceraian selepas pelawak itu melafazkan cerai talak satu.
Hiburan

Sembang Main Judi Di Podcast, Shuib Mohon Maaf - "Memang Tak Manis Buka Aib Sendiri"

gempak
24/07/2024
12:25 MYT
Pelawak popular, Shuib mengaku khilaf dan memohon maaf atas ketelanjuran berkongsi kisah silamnya yang pernah terbabit dalam aktiviti perjudian sehingga mengalami ketagihan.