Laman Utama

“Terima Kasih Bantu Mereka, Dia OKU & Ibu Tunggal” - Total Cash RM1,000, Ramai Puji Usaha Anju Buat Charity

Hanafis Haris
17/07/2021
03:02 MYT
Pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah dilihat masih bergiat aktif dalam menyalurkan sumbangan kepada golongan kurang bernasib baik.
Terbaru, Zarina atau lebih mesra disapa Anju tampil memberikan ‘giveaway’ berserta sumbangan, hasil kolaborasi bersama sebuah produk kecantikan.
“Punya giveaway memang seronok sebab ada mini contest tadi. 10 orang siap dapat cash money yg memang founder kasi today buat 10 org yg bertuah.
“Memang diorang balik dengan happy sangat tadi, memang rezeki korang total ada RM1,000 cash money Anju,” katanya menerusi satu posting terbaru di Instagram.
Melihat pada ruangan komen, ada di antara penerima sumbangan berkenaan meluahkan rasa syukur mereka.
Malah, ramai juga memuji kesungguhan Anju dalam membantu golongan susah.
“Kakak yang awak tolong buka kotak tu kakak ipar saya, OKU dan ibu tunggal. Terima kasih sudi bantu mereka semua. Dia happy sangat tadi cerita, moga Allah limpah rezeki, sihat buat Anju dan family”
“Tq Anju sudi bantu semua rakyat jelata”
“Mulianya hati Anju,” tulis beberapa netizen.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Nora Danish Anggap Luahan Anju Rindukan Nedim Sebagai Sahabat - “Mereka Kawan Lama, Dah Macam Best Buddy"

gempak
17/07/2024
03:02 MYT
Pelakon, Nora Danish menganggap hantaran Insta Story aktres Zarina Anjoulie merindui bekas suaminya, Nedim Nazri hanyalah sebagai luahan seorang kawan yang merindui sahabat lamanya.
Hiburan

Zarina Anjoulie Tak Malu Mengaku Pernah Buat Pembedahan Plastik - “Apa Yang Buat Rasa Hina, Potong Usus Tapi Dia Claim Diet”

gempak
04/06/2024
02:55 MYT
Pelakon, Zarina Anjoulie akui lebih selesa untuk tidak menyembunyikan kebenaran pernah melakukan pembedahan plastik atau kecantikan pada bahagian muka dan badannya.
Viral

Kahwin Dengan Aslam Ketika Masih Belajar, Misya; "Dapat Anak Pertama, Berpantang Masa Internship"

gempak
03/03/2024
14:55 MYT
Umisya Mazlan mendedahkan dirinya pernah belajar di sekolah tahfiz.
Hiburan

Zarina Anjoulie Tawar Diri Jadi Penyampai Radio - "Aku Ni Dah Lah Janda Sendu Miskin Pulak Tu”

gempak
20/01/2024
02:55 MYT
Pelakon dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie menawarkan diri untuk mengisi posisi penyampai di stesen radio Suria FM
Terkini

“Jangan Dia Tinggal Spender Je Mama” - Khazrul Elzey Nasihat Zarina Anjoulie Bersabar, Sedia Lawan ‘Budak Senget’ Di Court!

gempak
12/01/2024
00:55 MYT
Lelaki yang mempunyai hubungan rapat dengan Zarina Anjoulie, Datuk Seri Khazrul Elzey menasihati pelakon itu supaya tidak terus melayan dan bergaduh dengan individu yang didakwa sebagai Fathia Latiff di media sosial