Laman Utama

Terlalu 'Mesra' Dengan Pemain Bola Sepak Kelantan FC, Yazmin Aziz; "Saya Tak Dapat Puaskan Hati Semua Orang ..."

Izwan Isa
07/07/2022
22:50 MYT
Penyanyi dan pelakon, Yazmin Aziz sekali lagi menyorot perhatian netizen apabila beberapa keping gambar mesra bersama teman lelaki, pemain TRW Kelantan FC, Guylherme Brizolara viral di platform TikTok.
Menerusi komen-komen yang ditinggalkan oleh netizen, rata-rata mempersoalkan kemesraan yang ditunjuk, memandangkan Yazmin merupakan individu beragama Islam dan masih belum mendirikan rumah tangga.
Mengulas mengenai hal berkenaan, peserta Big Stage 2022 itu berkata, dia memahami setiap orang mempunyai perspektif yang berbeza dan pendapat yang berlainan tentang sesuatu perkara.
Namun, sebagai manusia biasa, dia tidak mampu untuk memuaskan hati semua orang dan hanya boleh memberi fokus untuk menjadi versi dirinya yang lebih baik.
“Saya faham sangat kalau orang nak tanya atau nak tegur. Kita semua mempunyai perspektif dan pendapat yang berbeza tentang sesuatu. Macam di ruangan komen posting saya, terdapat pelbagai reaksi.
“Ramai yang tahu betapa saya mendoakan seorang peneman, justeru, sebab itu ramai yang happy untuk saya. Tetapi, itu lah… saya tidak dapat puaskan hati semua orang. Saya hanya boleh fokus untuk menjadi versi diri saya yang lebih baik,” katanya kepada Gempak.
Dalam pada itu, ditanya adakah benar dia dan Guylherme telah berumah tangga seperti yang ditulis oleh netizen.
Yazmin yang juga popular di platform TikTok menjawab: “Kalau dah tiba masanya untuk nak kahwin, saya akan umumkan,” tutupnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Teman Wanita Dakwa Dipukul Pelakon Tarik Balik Laporan Polis

gempak
20/07/2024
07:30 MYT
Wanita yang membuat laporan polis mendakwa dipukul teman lelakinya yang juga pelakon sudah menarik balik aduannya.
Viral

PDRM Gerakkan Pasukan Penyelam Cari Telefon Pintar Milik Farah Kartini

gempak
16/07/2024
15:07 MYT
Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan menggerakkan sepasukan penyelam (Unit Forensik) ke lokasi penemuan mayat Nur Farah Kartini Abdullah, 25, di Kampung Sri Keledang, Hulu Selangor esok.
Viral

Dah Putus Cinta, Lelaki Buruk Siku Minta Bapa Bekas Kekasih Bayar Balik Duit Makan RM30

gempak
16/07/2024
14:25 MYT
Seorang lelaki meraih perhatian gara-gara meminta kembali duit yang telah dibelanjakan untuk membeli makanan selepas putus cinta dengan bekas teman wanitanya.
Viral

"Pasal Lelaki Itu Saya Tak Tahu Apa-Apa" - Abang Farah Kartini

gempak
16/07/2024
09:33 MYT
“Dia seorang yang ceria dan tak pernah cerita apa-apa masalah,” demikian kata  Mohd Farriza Azmi Abdullah, 28, abang kepada arwah Nur Farah Kartini Abdullah, 25, ketika ditemui di Jabatan Forensik, Hospital Sungai Buloh, hari ini.
Viral

Kes Bunuh Farah Kartini: Penduduk Kampung Gempar Selepas Penemuan Mayat

gempak
16/07/2024
05:45 MYT
Suasana kampung gempar selepas dikejutkan penemuan mayat seorang wanita di ladang sawit Kampung Sri Keledang, Hulu Bernam, jam 6 petang semalam.