Gara-gara termakan dengan umpan tawaran pekerjaan, seorang remaja lelaki ditimpa malang apabila menjadi mangsa liwat dan dikurung selama 10 hari oleh individu yang dikenali menerusi aplikasi sosial.

Memetik laporan Kosmo! Online, pada awalnya, mangsa yang berusia 18 tahun itu ditawarkan bantuan mencari kerja oleh suspek yang juga seorang lelaki.

Selepas beberapa hari berkenalan, mangsa dan suspek kemudian bertemu pada pertengahan bulan lalu untuk mencari pekerjaan.

“Mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa bersetuju dan menaiki kenderaan suspek yang mengambilnya di rumah mangsa di Bukit Jalil.

Mangsa kemudian dibawa bermalam ke rumah suspek di Kampung Pandan, d sini, dan berjanji akan membawanya ke sebuah pasar raya untuk mendapatkan pekerjaan,” kata sumber kepada Kosmo! Online.

Sumber itu menambah, seperti dijanjikan suspek membawa mangsa ke pasar raya itu untuk mencari pekerjaan terbabit sebelum membawanya pulang semula ke rumah lelaki itu selepas itu.

Menurut sumber, pada awalnya mangsa yang berusia 18 tahun itu ditawarkan bantuan mencari kerja oleh suspek yang juga seorang lelaki.

Jelasnya, selepas beberapa hari berkenalan, mangsa dan suspek kemudian bertemu pada pertengahan bulan lalu untuk mencari pekerjaan.

“Mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa bersetuju dan menaiki kenderaan suspek yang mengambilnya di rumah mangsa di Bukit Jalil.

Mangsa kemudian dibawa bermalam ke rumah suspek di Kampung Pandan, d sini, dan berjanji akan membawanya ke sebuah pasar raya untuk mendapatkan pekerjaan,” katanya.

Sumber berkata, seperti dijanjikan suspek membawa mangsa ke pasar raya itu untuk mencari pekerjaan terbabit sebelum membawanya pulang semula ke rumah lelaki itu selepas itu.

Sumber: Kosmo! Online

BACA: Gagal Tahan Nafsu Lepas Layan Filem Porno, Guru Sekolah Agama Liwat Pelajar Lelaki​

BACA: Seorang Pemuda Sedang Berjogging Diliwat 8 Kali, Dipaksa Seks Oral 2 Lelaki​