Laman Utama

TGV Cinemas Pavilion Bukit Jalil Pawagam Pertama Malaysia Ada IMAX Dengan Laser System! Semak Apa Lagi Yang Best Kat Sini

Amri Hassan
10/11/2023
14:26 MYT
TGV Cinemas meraikan pelancaran lokasi terbaru mereka, TGV Pavilion Bukit Jalil, dengan persekitaran yang lebih inovatif, menarik, dan interaktif untuk meningkatkan pengalaman tontonan filem.
Dilengkapi dengan 16 dewan dan 1,555 jumlah tempat duduk, setiap dewan dilengkapi dengan 100% skrin digital, kerusi rehat yang selesa, dan ruang kaki yang luas untuk keselesaan optimum.

PILIHAN PEMBACA: #PE3 : Tayangan Awal Polis Evo 3 Raih Kutipan RM1.3 Juta, Benamkan Filem Antarabangsa

TGV Cinemas juga telah bekerjasama dengan Mattel South Asia untuk menyediakan "City of Play" terbesar di TGV Pavilion Bukit Jalil, dengan keluasan 2,041 kaki persegi.
TGV Pavilion Bukit Jalil ini juga merupakan pawagam pertama di Malaysia yang menawarkan IMAX dengan Laser System dan 12-Channel Sound Technology, yang memberikan pengalaman tontonan filem yang imersif dan multidimensional yang lebih realistik serta kualiti gambar yang lebih cerah dan realistik dengan kontras warna yang lebih dalam.
TGV Pavilion Bukit Jalil mempamerkan ruang legar dengan pengalaman audiovisual multisensori yang tiada tandingan, lengkap dengan skrin LED dari lantai ke siling yang memukau untuk tayangan filem yang lebih dinamik.
Penonton filem dialu-alukan untuk bersantai dan bersosial di ruang rehat yang direka mengikut tema filem sambil menikmati Wi-Fi kelajuan tinggi percuma yang tersedia di seluruh kawasan pawagam.
Lokasi TGV baharu ini juga mempunyai tiga dewan Indulge yang eksklusif untuk pengalaman menonton filem premium serta dua dewan Beanie, di mana para penonton boleh menonton filem dalam pod beanbag.
Tan Lay Han, Ketua Pegawai Eksekutif TGV Cinemas, berkata, "TGV Cinemas komited untuk menerajui inovasi sinematik dan menyampaikan pengalaman menonton filem yang luar biasa.
"Matlamat kami adalah untuk menjadikan pawagam kami sebagai pilihan tempat untuk meluangkan masa membawa rakan, keluarga, dan insan tersayang. Kami mengalu-alukan semua untuk menjadi sebahagian daripada sambutan ini dan merasai dewan baharu kami secara langsung."
Saksikan filem Marvel Studios' The Marvels dalam IMAX bermula dari 9 November 2023 untuk pengembaraan sinematik yang tiada tandingan di TGV Pavilion Bukit Jalil hari ini!
Layari tgv.com.my untuk maklumat lanjut.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

Ahli Gusti Negara Ayez Shaukat & Phoenix Diana Dilantik Duta Produk Suplemen Halal Apple Plus 101

gempak
23/07/2024
18:41 MYT
Syarikat eCare menerusi produk Apple Plus 101 Rainbow Immune Booster baru-baru ini mengumumkan pensijilan Halal rasmi yang diperolehi.
gimme-the-mic

#GimmeTheMicMY: Syamel Amzah Teratas, 10 Peserta Tersingkir… Jom Semak Markah Penuh Minggu Pertama Semua Peserta

gempak
21/07/2024
21:55 MYT
Dengan tema Tik & Tok, minggu pertama Gimme The Mic Malaysia menyaksikan Syamel dengan nyanyian To Love Somebody berjaya mengungguli kesemua 30 peserta dengan markah 67.1%.
Gaya Hidup

#AgongKita: 30 Kru, 21 Sulaman Motif Bunga Raya & Awan Larat, Ini Fakta Menarik Persalinan Raja Permaisuri Rekaan Datuk Radzuan Radziwill

gempak
20/07/2024
06:30 MYT
Motif bunga raya disulam menggunakan manik kristal berwarna keemasan menyerikan Kurung Johor yang dikenakan Raja Permaisuri Agong Raja Zarith Sofiah pada Istiadat Pertabalan Yang di-Pertuan Agong Sultan Ibrahim hari ini.
the-hardest-singing-show

THSS: "Orang Ingat Saya Tak Percaya Dapat Nombor Lima" - Putera Muhammad

gempak
16/07/2024
13:55 MYT
Penyanyi Putera Muhammad akur dengan keputusan juri dan berpuas hati berada di kedudukan kelima pertandingan realiti nyanyian The Hardest Singing Show (THSS).
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Mi Warna Pink Tarikan Baharu Di Mie Ayam Bakso Bogor, Apa Rasanya?

gempak
15/07/2024
11:53 MYT
Bagi pencinta K-pop, inilah masanya untuk mencuba hidangan unik yang baru diperkenalkan di rangkaian perniagaan Mie Ayam Bakso Bogor di empat cawangan di Lembah Klang.