Bintang Gegar Vaganza lapan (GV8) Aliff Aziz tampil memberi ucapan ‘sweet’ kepada isterinya Bella Astillah selepas menjadi sumber kekuatan atau ‘tulang belakang’ sepanjang di pentas GV.

Menurut Aliff, kejayaannya mendapat tempat pertama dua minggu berturut-turut di pentas GV bukanlah disebabkan dia seorang, sebaliknya banyak dibantu oleh Bella.

“You (Bella), ini ucapan untuk awak. Terima kasih kerana selalu ada, bukan hanya di backstage tapi dari rumah, bawakan baju semualah.

“Awak superwoman, saya gembira dan saya tak mampu jadi terbaik tanpa awak,” katanya.

“Result dua minggu ini pun not for me, ini untuk my wife, keluarga dan peminat yang mendoakan.

“Thank you so much sayang i love you,” katanya.

Ditanya bagaimana keadaan anak-anaknya di rumah, Aliff menyatakan dia bersyukur apabila keluarga banyak membantu menguruskan mereka.

“Anak-anak Aliff ada bapa mentua jaga. Ada makcik-makcik mereka yang rapat jagakan anak kami.

“Paling penting, mereka juga tengok persembahan saya dekat rumah, tak sabar nak jumpa mereka peluk mereka,” katanya ketika ditemui usai Konsert kedua GV8 Ahad lalu.

Sekadar info, Aliff mendirikan rumah tangga pada 2016 bersama pelakon Bella Astillah dan dikurniakan dua orang anak, Muhammad Ayden Adrian, 3, dan Ara Adreanna, setahun.

BACA : GV8: Ulas Tiada Penyingkiran Konsert Kedua, Tok Ram; "Minggu Depan Mungkin Keluar Berjemaah, Empat Sekali Saya Tak Tahu"

Untuk rekod, GV8 bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) selama 10 minggu pada setiap hari Ahad, jam 9.00 malam.

Teruskan menonton GV8 yang dibawakan sekali lagi oleh Farm Fresh selaku Penaja Utama, disokong Adabi dan CUCKOO Healthy Home sebagai Penaja Bersama selain Digi selaku Telco Rasmi.

Rangkaian program GV8 akan mula bersiaran secara eksklusif menerusi saluran Astro Ria (124) dan Astro Ria HD (104) serta turut boleh diakses menerusi portal Gempak dan aplikasi Astro Go untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’ yang akan disiarkan pada setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6 petang bermula 15 November.

Bagi yang terlepas untuk menonton, program ‘Kompilasi Kapsul Gegar Vaganza S8’ akan disiarkan khas pada setiap hari Sabtu, jam 7.00 malam mulai 20 November 2021.

Untuk pengisian di platform digital, program ‘Gegar Vaganza Live Plus’ akan disiarkan secara serentak di www.gempak.com/gegarvaganza ketika berlangsungnya konsert mingguan ‘GV8’ bermula 21 November 2021.