,
Viral

"Tiga Tahun Awak Curang, Tak Cukup Staf, Bini Orang Pun Awak Sailang" - Bekas Isteri Dakwa Pempengaruh Kerap Main Kayu Tiga

Firdaus
22/07/2024
04:25 MYT
Personaliti media sosial, Ananda Natasha mendakwa bekas suaminya yang juga seorang pempengaruh berlaku curang.
Dalam Instagram Story (IG) yang dimuat naik, Natasha berkongsi tangkap layar perbualannya bersama beberapa orang individu yang tidak dinyatakan identiti mereka menerusi aplikasi WhatsApp dan direct message (DM).
Individu-individu tersebut mendedahkan kepada Natasha berhubung bekas suaminya yang didakwa berlaku curang.

Curang Dengan Staf & Isteri Orang

Tidak hanya terhenti di situ, pempengaruh berusia 27 tahun itu juga dikatakan mempunyai hubungan dengan wanita berstatus isteri orang.

"Macam tu ke jalan ceritanya? Tiga tahun awak curang dengan staf, saya masih terima awak, saya tetap jaga aib awak semua.

"Tak sangka selicik ini yang awak buat di belakang saya. Tak cukup dengan staf, bini orang pun sanggup awak sailang. Mana hati dan otak awak?" tulisnya.
Sementara tu, terdapat seorang lagi individu mendakwa bahawa dirinya pernah terlihat pempengaruh berkenaan mesra dengan seorang wanita yang berstatus isteri orang ketika menjayakan sebuah program motivasi.

BERITA TRENDING:Andika Putera Kini Pegang Status Duda, Sah Bercerai Selepas 4 Tahun Berkahwin - “Terima Kasih Jadi Isteri Terbaik”

​BERITA TRENDING:Tangan Bergari, Hanya Menunduk… Suspek Kes Bunuh Farah Kartini Tiba Di Mahkamah Untuk Mohon Lanjutan Reman

​BERITA TRENDING:Pemuda 22 Tahun Bergaya Outfit RM900,000, Netizen Auto Jealous! - “Baiklah Duit Guna Beli Property”

​BERITA TRENDING:Suspek Kes Bunuh Farah Kartini Akan Disambung Reman Esok

Bagaimanapun, individu itu mengambil keputusan untuk berdiam diri kerana bimbang perkara akan mengganggu urusan peribadi Natasha dan suami.
Terdahulu, desas-desus yang mengatakan mereka sudah bercerai akhirnya terjawab apabila Natasha dan bekas suaminya dilihat hadir bersama ke mahkamah dan kemudian memaklumkan perkara tersebut di media sosial.
Sebelum itu, meskipun tidak menyatakan secara terperinci tentang status perhubungan mereka namun rata-rata warganet mendakwa pasangan itu telah berpisah selepas jarang dilihat bersama.
Untuk info, selama empat tahun mendirikan rumah tangga, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang bernama Alisha Puteri
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.
Viral

Apa Hukum Lelaki Pakai Bearing Pada Kemaluan? Ini Penjelasan Ustaz Azhar Idrus!

gempak
05/09/2024
11:20 MYT
Pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus tampil menjelaskan mengenai hukum lelaki memasang implan atau ‘bearing’ yang diperbuat daripada besi pada bahagian kemaluan.
Hiburan

Kongsi Video Kereta Baru Sempena Hari Jadi, Ada Pula Netizen Tuduh As'ad Motawh Menunjuk - "Perlu Ke Photoshoot"

gempak
05/09/2024
09:55 MYT
Penyanyi dan pempengaruh media sosial, As’ad Motawh sekali lagi menarik perhatian ramai susulan perkongsiannya di Instagram sempena ulang tahun kelahirannya, baru-baru ini.
Berita

Influenstar Asia Dot Com Tawar Peluang Pekerjaan & Modul Latihan Kepada Influencer

gempak
05/09/2024
06:55 MYT
Pengurusan Jemz Group International Sdn Bhd (JEMZ GROUP), melancarkan sebuat platform, Influenstar Asia Dot Com, sebuah platform untuk pempengaruh tempatan bertujuan untuk menyokong industri GIG negara.
Viral

Konten Lumba Olymput Dikatakan Tiada Faedah, Abang Siput Tak Sentap - “Kita Buat Pun Santai-Santai Sahaja…”

gempak
04/09/2024
21:55 MYT
Lelaki tular yang kini bergelar pempengaruh,  Muhammad Aswat Azdha Idris atau lebih dikenali sebagai abang siput tidak berkecil hati apabila ada yang melabelkan konten perlumbaan siput sedutnya itu tidak berfaedah.