,
Viral

Pemuda 22 Tahun Bergaya Outfit RM900,000, Netizen Auto Jealous! - “Baiklah Duit Guna Beli Property”

Firdaus
21/07/2024
08:55 MYT
Satu video tular baru-baru ini menarik perhatian ramai pihak apabila ia mempamerkan seorang jejaka berusia 22 tahun memakai pakaian bernilai hampir RM900,000.

BERITA TRENDING:Terlalu Banyak Spekulasi, Ustaz Hadhari Mohon Orang Ramai Hormat Arwah Farah Kartini - “Menjaja Cerita Tak Baik”

BERITA TRENDING:Pasangan Suami Isteri Tunggang Kapcai Ke Paris Demi Sokong Team Malaysia! - "Kami Nak Lihat Azizulhasni Awang, Kalah Menang Belakang Cerita"

​BERITA TRENDING:"Kami Balik Dulu, Nanti Datang Lagi" - Abang Farah Kartini Ziarah Kubur, Wajah Hiba Ibu Bikin Netizen Sebak

​BERITA TRENDING:Lari Daripada Kebiasaan, Hijrah Prihatin Santuni 40,000 Golongan Memerlukan - "Memang Nak Bagi Semua Merasa"

Menerusi video yang dikongsikan oleh pencipta kandungan yang dikenali sebagai samwongsx di Instagram, dirinya menemu bual seorang lelaki bertanyakan tentang harga pakaian yang digayakan.

Outfit Cecah Hampir RM1 Juta

Namun, apa yang menarik perhatian warganet adalah jumlah harga untuk pakaian dan barang kemas lelaki itu yang mencecah sehingga RM898,200.
Menerangkan lebih lanjut, lelaki itu berkata sebab di sebalik dirinya mampu membelanjakan hampir RM1 juta untuk barangan mewah adalah kerana dia mempunyai perniagaannya sendiri.
Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memberikan reaksi bercampur baur terhadap entri tersebut di mana ada segelintir yang mengkritik gaya lelaki berkenaan.

"Video ni buktikan gaya itu penting, kalau tak pakai barang mahal pun masih nampak macam pakai barang dari pasar malam,"

"Beg yang dia pakai tu sekitar RM1,000 dan t-shirt Dior tu hanya RM238,"
"Agak-agak lah kalau nak cakap besar pun."
Sekadar info, posting itu meraih hampir 30,000 tanda suka sejak dimuat naik ke platform Instagram.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Viral

Ibu Kecewa Anak Dilibas Siak Masjid Dengan Getah Paip Sampai Berbirat, Sebagai Amaran Elak Berbuat Bising

gempak
06/09/2024
21:55 MYT
Kecewa dan kesal, perkongsian seorang ibu mendakwa anaknya dipukul menggunakan getah paip di sebuah masjid semasa solat Jumaat menjadi perhatian warganet.
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.
Hiburan

Netizen Petik Nama Bakal Sertai Gegar Vaganza, Ini Respon Wany Hasrita - “Saya Rasa Kena Tunggu..”

gempak
06/09/2024
07:55 MYT
Penyanyi, Wany Hasrita mengulas spekulasi mengatakan dirinya bakal menyertai program, Gegar Vaganza.
Hiburan

Pempengaruh Kongsi Video Makan Sushi Sewaktu Berpantang, Netizen Tegur - “Badan Nak Pakai Lama Dik..”

gempak
06/09/2024
06:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Eynanan menerima teguran daripada netizen susulan memuat naik video menjamah sushi sewaktu tempoh berpantang di TikTok, baru-baru ini.