,
Laman Utama

Ude Wahid Bengang Netizen Kacau Izreen Azminda Tengah Pantang - "DM Maki-Maki, Hina Anak Tak Bersalah Ni"

Amri Hassan
21/10/2021
01:43 MYT
Suami kepada pelakon Izreen Azminda, Ude Wahid bengang dengan sikap biadab segelintir pengguna media sosial yang masih menyerang keluarganya.
Lebih mengecewakan kata Ude, masih ada individu yang tetap mengganggu ketenteraman mereka biarpun Izreen ketika ini sedang berpantang.
"Sudah-sudah la korang ni nak ganggu rumah tangga aku. Apa la yang korang semua tak puas hati sangat? Tak boleh ka tengok aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang.
"Aku tak kacau korang pun kan. Tak ganggu hidup korang pun kan. Tak habis-habis nak ganggu isteri aku yang dalam pantang.
"Aku tak faham betul manusia macam ni. Aku tak boleh brain. Stop benda tak berfaedah ni," ujarnya memberi amaran.
Ude turut menyelar tindakan pengguna media sosial yang bertindak melampau mengirim mesej langsung dengan memaki hamun anak mereka.
"Nak dm maki-maki sampai hina anak kami yang tak bersalah ni. Apa dosa budak tu dengan korang semua ya? Bertaubatlah. Semoga Allah ampunkan dosa kita semua," katanya.
Izreen kini dalam tempoh berpantang selepas selamat melahirkan anak kedua mereka, seorang bayi lelaki pada 21 September lalu.
Ude yang juga seorang pemuzik telah mengahwini Izreen tanpa pengetahuan ramai pada Ogos 2017.
Hasil perkahwinan mereka juga dikurniakan seorang anak lelaki, Aaron Ibrahim.
Sebelum berkahwin dengan Izreen, Ude juga punyai dua cahaya mata bersama bekas isteri, Intan Liana Salleh, Arish Muqri, 5, dan Ariq Muqri, 3 tahun. Mereka bercerai pada 22 Mac 2018.
***Untuk kemaskini berita terkini, cepat & mudah, langgan saluran Telegram Gempak! Dah mengundi artis kegemaran korang di AME 2021? Klik banner di bawah untuk mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Hiburan

Pelakon Kantoi Dengan Sugar Daddy, Sampai Minta Pembantu Peribadi ‘Deal’ Dengan Isteri Pertama Untuk Redakan Keadaan

gempak
07/09/2024
05:55 MYT
Hanya memperkenalkan artis tersebut sebagai R, Hilmi memberitahu bahawa aktres berkenaan pernah ditangkap oleh isteri pertama skandalnya itu.
Hiburan

Tak Nak Peminat Bazir Duit Mengundi, Siti Khadijah Hanya Perlu Sokongan Peminat Untuk Terus Berada Dalam Industri - "Saya Tak Nak Berlakon Sampai Tua Sangat..."

gempak
07/09/2024
03:55 MYT
Tidak pernah menganggap diri popular, pelakon Siti Khadijah berkata dia enggan meletakkan harapan yang tinggi dalam kerjaya seninya terutama hal yang berkaitan dengan anugerah.
Viral

Ibu Kecewa Anak Dilibas Siak Masjid Dengan Getah Paip Sampai Berbirat, Sebagai Amaran Elak Berbuat Bising

gempak
06/09/2024
21:55 MYT
Kecewa dan kesal, perkongsian seorang ibu mendakwa anaknya dipukul menggunakan getah paip di sebuah masjid semasa solat Jumaat menjadi perhatian warganet.
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.