Pelawak dari Indonesia, Vicha mengakui tidak selesa untuk berkongsi masalahnya dengan orang ramai.

Menerusi entri di Instagram (IG), Vicha mengakui dia reda dengan kehidupannya sekarang walaupun dirinya sering dihimpit dengan pelbagai masalah.

"Banyak yang tak tahu tentang peribadi saya sebab saya bukan suka sangat share tentang masalah peribadi saya dengan orang sebab saya selalu fikir setiap orang pasti punya masalah masing-masing.

"Kalau saya cerita dengan orang pun takut dia tengah ada masalah juga, tapi saya selalu cari jalan keluar sendiri dan selalu try to be happy depan orang.

"Thank you so much mak @dtn_fisha_mustafa selalu support saya selalu bagi semangat dekat saya.

Banyak yang x tahu tentang pribadi saya sebab saya bukan suka sangat share tentang masalah pribadi saya dengan orng sebab saya selalu fikir setiap orng pasti punya masalah masing2 kalau saya cerita dengan orng pun takut dia tgh ada masalah juga ? tapi saya selalu cari jalan keluar sendiri dan selalu try to be happy depan orng ? thank u so much mak @dtn_fisha_mustafa selalu support saya selalu bagi semangat dekat saya .. bukan senang memang menjadi saya hanya saya dan allah saja yg tahu tapi saya selalu yakin allah akan memudahkan perjalanan umatnya itu jer ? insyaallah soon kita jumpa yaa mak lama x jumpa mak rindu sangat2 ? .. #Repost @dtn_fisha_mustafa • • • • • @vicha_barbie anda sentiasa nampak dia happy. kerna diri dia hiburkan orang. Buat orang happy.. tapi pernahkah kita buat dia happy? Anak dia pernah tidur atas riba saya.....sebelun tertidur..misyel tanya "ambu, bila ambu mau bawa aku kemalaysia, aku kepingin kesana tinggal sama ambu" menitis air mata masa tu, saya tepuk2 sampai dia tidur atas riba saya, sa tu dalam kerata, kami nak bawa mereka jln2. tak siapa tahu, kepayahan dia utk membesarkan 3 anak syurga ini. dalam gembira ada tangisan diabyg kita tak tahu dia tak dapat bawa anak2 dia kesini utk tinggal dengannya. Gigih dia cari rezeki dan terpaksa meninggalkan anak2 dan keseberang laut demi sesuap nasi anak2. Masa dia join seminar lesanda, semua nangis dengar luahan hati vicha..pertama kali bagi saya, dan bila saya ikut beliau ke bandung, saya saksikan sendiri harapan anak2. allahuakbar. bagi saya, saya tidak pernah henti doa moga vicha berada dalam perlindungan dan kasih sayang allah swt. @ervan.zhang jom nangis sama2.huhu

A post shared by Vicha_Barbie (Besar&Chubby) (@vicha_barbie) on


"Bukan senang menjadi saya hanya saya dan Allah saja yang tahu tapi saya selalu yakin Allah akan memudahkan perjalanan umatnya itu jer. Insya-Allah soon kita jumpa yaa mak lama tak jumpa mak rindu sangat," tulisnya.

Rata-rata mendoakan agar Vicha tabah dalam menempuhi dugaan berkerja sebagai penghibur dan dalam masa yang saya terpaksa meninggalkan keluarga di Indonesia.