Laman Utama

[VIDEO] “Baby Boy Coming In Hot At 3.4 KG!” - Emma Maembong Selamat Lahirkan Anak Kedua

Asyikin Mayudin
10/05/2023
06:50 MYT
Pelakon Emma Maembong selamat melahirkan bayi lelaki keduanya yang berat 3.4 kilogram secara normal di sebuah pusat perubatan pada Rabu.
Bersyukur dengan kurniaan Allah, berita gembira itu dikongsikan oleh suami kepada Emma iaitu Muhammad Shazli Azhar menerusi laman Instagram.
“Alhamdulillah, @emma_maembongofficial. We got another one baby boy coming in hot at 3.4 kilogram, normal labor, Allah is the greatest. @shariqgabriel big brother now,” kongsinya.
Suami Emma turut memuat naik video yang memperlihatkan wajah comel cahaya mata mereka.
Rata-rata rakan selebriti dan netizen turut teruja selain mengucapkan tahniah kepada pasangan tersebut serta mendoakan agar segala urusan mereka sekeluarga dipermudah.
Untuk rekod, pelakon drama Nusyuz Berkiblat Cinta itu mendirikan rumah tangga dengan juruterbang, Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari 2020.
Hasil perkahwinan itu, Emma dan suami dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Shariq Gabriel yang kini berusia dua tahun.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Takdir Itu Milik Aku Banyak Kejutan, Jom Layan Dua Episod Akhir Malam Ini!

gempak
23/05/2024
07:53 MYT
Drama popular Takdir Itu Milik Aku dari Karya Terbaik Siti Rosmizah yang menerima sambutan penonton bakal melabuhkan tirainya pada malam ini.
Hiburan

Takdir Itu Milik Aku: Emma Maembong Perlu Ingat Butir Dialog & Emosi Sama Macam Novel!

gempak
23/05/2024
05:55 MYT
Memegang watak sebagai Dian, wanita kampung yang lurus bendul, pelakon Emma Maembong mengakui dia berdepan dengan cabaran dari segi lontaran dialog.
Hiburan

Watak Zharif Buat Shahiezy Sam Gementar - “Ini Skrip Pertama Yang Buat Saya Rasa Darah Tinggi”

gempak
23/05/2024
04:55 MYT
Pelakon Shahiezy Sam mengakui dia pada mulanya berasa gementar untuk membawa sebagai Zharif dalam drama siri 40 episod bertajuk Takdir Itu Milik Aku.
Drama

Drama Karya Terbaik Siti Rosmizah, Takdir Itu Milik Aku Disambung Lagi 13 Episod!

gempak
02/05/2024
14:55 MYT
Drama bersiri popular kegemaran ramai lakonan Emma Maembong dan Shaheizy Sam itu mendapat sambutan positif dan permintaan menggalakkan selepas episod terakhir pada malam ini (2 Mei 2024). Sambungan TIMA bakal meneruskan kisah tragis Dian yang masih belum pulih ingatan, manakala Zarif dikhabarkan curang bersama Azura. Dian sangat kecewa atas perb
Hiburan

Netizen Samakan Ruhainies Dengan Karakter Jung Soo Min Dalam Drama ‘Marry My Husband’ - “Perangai Sebiji La Macam Dia Ini”

gempak
25/04/2024
11:55 MYT
Alamak...