Pelawak, Danial Zaini akhirnya tampil menjelaskan bahawa isu pergaduhan di tempat letak kereta yang tular baru-baru ini masih lagi belum selesai seperti didakwa Joey Daud.

Danial menerusi video yang dikongsikan di akaun Instagram miliknya menuntut untuk bersemuka dengan Joey bagi menyelaikan isu berkenaan.

“Tujuan saya buat video ini untuk menjawab benda yang viral baru-baru ini di mana video viral saya bergaduh dengan Joey di parking kereta.

“Kenyataan daripada Joey dia kata isu dia dan saya dah selesai. Benda yang sebetulnya isu saya dengan abang Joey belum lagi selesai,” maklumnya.

Dalam video yang sama, Danial juga menyatakan rasa tidak puas hati terhadap Joey yang hanya memberikan kenyataan tanpa bertemu secara berdepan dengan dirinya.

“Saya masih lagi tidak berpuas hati dengan Joey. Kalau nak selesai, jumpa saya bertentang empat empat mata baru boleh selesai.

“Come on lah abang Joey, anak jantan lah sikit,” ujarnya.

A post shared by Danial Zaini (@danialzain1)

Danial bagaimanapun tidak memberi sebarang penjelasan lanjut mengenai insiden tersebut.

BACA: [VIDEO] Joey Daud Mengaku Bergaduh Dengan Danial Zaini Di Parking Kereta - “Saya Mohon Maaf Kerana..."

Terdahulu, video berdurasi 1:01 saat di media sosial itu merakamkan pelawak berkenaan telah melakukan kekerasan terhadap seorang individu.

Dalam rakaman tersebut, kelihatan pelawak itu memeriksa bahagian kanan keretanya sebelum memarahi individu yang didakwa melanggar keretanya.

Sebelum berlaku kekerasan, kelihatan individu itu juga seolah-olah memberikan provokasi melalui kata-kata kepada pelawak tersebut.

Video itu dirakam dari dalam sebuah kenderaan oleh seorang pengguna jalan raya yang turut berada di lokasi berkenaan sambil memetik nama Joey.