Penyanyi Farisha Iris di Konsert Raisa : Live In Malaysia bertempat di Zepp Kuala Lumpur yang berlangsung semalam mendapat perhatian netizen.

Lebih-lebih lagi-lagi apabila gelagat lucunya ketika berada di atas pentas bersama penyanyi cantik Indonesia, Raisa.

Pada pertengahan konsert sebelum menyampaikan lagu berjudul Mantan Terindah, Raisa berseloroh dengan meminta peminat untuk menghubungi bekas kekasih.

Raisa kemudiannya mencari peminat yang sporting untuk di bawa ke pentas bagi melaksanakan ‘tugasan’ tersebut.

Farisha kemudiannya dipilih dan selepas menjejakkan kakinya ke atas pentas, gelagat lucu Farisha mengundang ketawa peminat.

Dengan wajah yang blur, tutur kata yang ditukar sekejap bahasa Malaysia sekejap ke bahasa Indonesia, raksi teruja dapat bertemu Raisa juga sudah cukup membuatkan peminat ketawa terbahak-bahak.

@era.je Hahahaa lawak la peminat Raisa, Farisha Iriz ni. Putus sebab nak bertaubat eh. Rasa betul ke alasan nak putus ni? Tapi untung la dapat naik 1 stage dengan Raisa. ? #sharERA #LiveUpdateERA #RaisaLiveinMalaysia ♬ original sound - ERA

Gelagat Farisha yang dirakamkan oleh peminat Raisa itu juga sudah mula tular di TikTok.

Rata-rata netizen menyukainya dan melabelkan Farisha sebagai seorang yang sangat sporting.

“Farisya ni kalau bwk jadi member mesti gila gila no syatu hahahahaha,”

“Dia ni memang crack, tambah nervous excited, jadi lawak tau dak hahahahahaahahah kiyottt ja,”

“Aku rasa dia boleh masuk stage lawak weh hahahhaaha geramnyaa,” antara beberapa komen netizen.

@farisha_iris

??? RAISA!!!! UNBELIEVABLE!!!!! ????????

♬ original sound - farisha iris

Terdahulu, konsert Raisa berlangsung dengan jayanya dengan kehadiran peminat yang ramai membuatkan Zepp Kuala Lumpur full house!

Antara lagu yang dinyanyikan Raisa adalah Bahasa Kalbu, Berdamai, Cinta Sederhana, Could It Be Love, Jangan Cepat Berlalu, Kali Kedua, Kutukan, LDR, Love And Let Go, Love You Longer, Percayalah, Serba Salah, Tentang Dirimu dan Teristimewa.