Hiburan

[VIDEO] Kereta Pernah Terbakar, Erysha Emyra Akui Trauma Nak Memandu - "Memikirkan Nak Pergi Kerja, Jadi Terpaksalah Guna ..."

Muhammad Firdaus
28/05/2024
04:25 MYT
Pernah terpalit dengan insiden mencemaskan di mana kenderaan jenis Mini Cooper yang dipandu terbakar secara tiba-tiba, pelakon, Erysha Emyra tidak menafikan detik hitam itu meninggalkan kesan yang mendalam terhadap dirinya.

“Mula-mula tu Erysha takutlah nak bawa kereta...

Menurut pelakon drama Chinta Wrong Direction itu, dia mengakui pada awalnya agak takut untuk memandu kereta tapi terpaksa mengatasi perasaan tersebut demi meneruskan kariernya dalam bidang lakonan.
“Mula-mula tu Erysha takutlah nak bawa kereta, tapi Erysha tak boleh nak ikutkan perasaan tu lama sangat sebab masa tu tak ada orang yang boleh pandu Erysha ke set penggambaran.
“Erysha rasa selepas dua ke tiga minggu selepas kejadian memang Erysha beranikan diri untuk pandu kereta. Jadi nak tak nak Erysha kena berhadapan dengan takdir Erysha juga,” kongsinya.

Belum Ada Kereta Baharu

Berkongsi lebih lanjut, Erysha ketika ditemui di sidang media drama Cinta Untuk Sekali Lagi dan Bunga Salju yang berlangsung di Zebra Square pada Khamis lalu menyatakan bahawa dirinya tidak mempunyai kenderaan sendiri sehingga sekarang sebaliknya hanya memandu kereta milik ibu bapanya sahaja.
“Erysha pakai kereta keluarga sahaja sekarang. Memikirkan kerja dengan beg dan barang-barang semua untuk pergi ke set, kalau naik Grab susah, tak ada tempat nak letak,” ujarnya.
Sekadar info, sekitar November tahun lalu, Erysha berdepan detik cemas apabila kereta yang dinaikinya tiba-tiba terbakar ketika dalam perjalanan ke tempat kerja.
Bagaimanapun, Erysha berjaya menyelamatkan diri dan tidak mengalami sebarang kecederaan berikutan kejadian itu.

BERITA TRENDING: Mini Cooper Biru Erysha Emyra Rentung Terbakar Tepi Highway!

Dalam perkembangan terbaharu, Erysha membintangi drama baharu terbitan Astro berjudul Cinta Untuk Sekali Lagi memainkan watak sebagai Anne.
Drama Cinta Untuk Sekali Lagi ditayangkan bermula 27 Mei setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di mana ia menampilkan pelakon-pelakon terkenal tanah air seperti Meerqeen, Ozlynn Wati dan Haidar Hasanudin.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Bateri Litium Meletup Dalam Lif, Lelaki Meninggal Dunia Selepas 28 Hari Dirawat Di Hospital

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video rakaman CCTV memperlihatkan sebiji bateri litium yang dibawa oleh seorang lelaki meletup dan terbakar dalam lif meraih perhatian netizen seluruh dunia.
Hiburan

Ernie Zakri Enggan Komen Lebih Lanjut Isu Diperlakukan Tidak Professional - “Lambat Laun Orang Akan Tahu Juga”

gempak
26/07/2024
09:55 MYT
Penyanyi Ernie Zakri tampil mengulas mengenai isu ciapan di X yang pernah di muatnaik beberapa minggu lepas.
Hiburan

Sering Dipanggil ‘Aunty’, Sarah Suhairi Sedia Bergelar Ibu

gempak
26/07/2024
04:55 MYT
Menurut Sarah, dia sedia maklum status Aswad sebagai duda anak tiga namun itu tidak menjadi halangan untuk mereka berkenalan dan mendirikan rumah tangga.
Hiburan

Dengan Sekali Lafaz, Sarah Suhairi Selamat Bergelar Isteri

gempak
26/07/2024
01:15 MYT
Penyanyi, Sarah Suhairi sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya yang juga merupakan pensyarah, Aswad Anuar pada majlis pernikahan di Barern Hill, Hulu Langat pagi Jumaat.
Hiburan

Dakwaan Harith Iskander Berlaku Curang, Bekas Isteri Pilih Untuk ‘Tutup Buku’ - “Apa Yang Penting, Kami Memaafkan Antara Satu Sama Lain”

gempak
25/07/2024
06:25 MYT
Susulan pengakuan pelawak Harith Iskander yang mengakui rumah tangga retak akibat kesilapan sendiri mengundang pelbagai spekulasi netizen yang ada antaranya mendakwa ia kemungkinan melibatkan kecurangan.