Perkongsian video memperlihatkan pelakon Edika Yusof bersama isteri dan anak-anaknya yang dimuat naik di akaun TikTok peminat menarik perhatian netizen.

Menerusi kapsyen di perkongsian tersebut mengatakan seseorang itu perlu belajar menerima takdir Allah dan ikhlas dengan apa yang telah terjadi.

“Kekuatan yang sebenar adalah apabila kita belajar menerima takdir Allah dan mengikhlaskan yang telah terjadi,” tulisnya.

Rata-rata netizen memuji Edika yang tetap setia bersama Nor Hidayah Yusri yang lumpuh dan menjaga wanita tercintanya itu dengan penuh kasih sayang.

Malah netizen juga mengatakan Nor Hidayah Yusri sangat bertuah mempunyai seorang suami seperti aktor berusia 54 tahun itu.

“Lelaki hensem selalu setia macam aku. Kenapa aku pilih setia? Sebab aku betul-betul rasa betapa besarnya pengorbanan isteri aku semasa melahirkan semua anak-anak aku. Aku yang tolong sambut anak-anak aku sndiri. Nak sebut kahwin lain sebagai gurauan pun aku tak sanggup walaupun dengan kawan.

“Sangat salute dengan Edika Yusof dan bertuahnya isteri awak... semoga kalian terus bahagia hingga ke jannah... contoh cinta unconditionally.

“Bila cinta lahir dari hati yang ikhlas dan jujur… maka inilah hasilnya. Saya respect abang Edika Yusof… Insya-Allah saya akan jadikan teladan untuk saya,” komen beberapa netizen.

Sekadar info, detik hitam isteri Edika berlaku pada tahun 2005 di mana dia pada mulanya mengalami koma selama sembilan hari dan lumpuh setelah sedar dari tempoh tersebut.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.

@edikayusof2 Insyallah ❤️ #edikayusof #fyp #foryou #foryoupage #foryourpage #fypp #fypage #fypシ #masukberanda #masukfyp #masukberandafyp #berandafyp #berandatiktok #berandafypシ ♬ original sound - ????????????