Pernah dikaitkan bercinta dengan jejaka mat saleh sekitar 2019, pelakon Dayana Roza bagaimanapun memaafkan semua pihak yang melemparkan fitnah terhadapnya ketika itu.

Menurut Dayana, ketika itu dia sebenarnya sudah mempunyai teman lelaki yang tidak diketahui umum kerana tidak semua benda dikongsikan di laman sosial.

“Dari dulu orang fitnah aku macam-macam kata aku scandal dengan dia. Padahal aku dah ada boyfriend yang orang tak tahu. Yang mana pernah fitnah aku tu ta apa la.

“Aku maafkan. Kadang tak semua benda aku perlu share kat social media sebab korang bukan kawan susah senang aku pun.

“kalau tak pernah pinjamkan bahu untuk aku menangis tu baik diam saja,” kongsi Dayana.

Sementara itu, Dayana teruja apabila rakan baiknya, bekas juara dunia MotoGP, Jorge Lorenzo, 32, yang berasal dari Palma, Sepanyol datang ke Kuala Lumpur untuk bertemunya.

“Dulu dia pernah janji nak datang KL tapi covid. Lepas tiga tahun dia datang juga. Aku dah kahwin dan ada anak pun.

“Semoga persahabatan aku dengan kau kekal selamanya. Hujung tahun ini aku dengan laku aku datang tempat kau pula okay teacha! Thank you for the friendship bro,” katanya.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.

@dayana_roza

yang mana pernah fitnah aku tu takpe la.. aku maafkan. kadang tak semua benda aku perlu share kat social media sbb korang bkn kawan susah senang aku pun. kalau tak pernah pinjamkan bahu utk aku nangis tu baik diam je

♬ Cold Night - U.TA屋塔