Selebriti versatil Kelly Azman sekali lagi menuai perhatian dengan gelagat bersahajanya berjalan di tengah-tengah panas sebelum sempat rambutnya siap diwarnakan.

Dalam sepotong video yang tular di media sosial, Kelly, 45, yang difahamkan sedang mewarnakan rambut di salun Ve'Era di Tasek Gelugor, Pulau Pinang dilihat melintas jalan sambil ditemani seorang lelaki untuk membeli pisang goreng.

Hal itu menarik perhatian penduduk sekitar yang rata-ratanya tercengang dengan tindakan spontan juri All Together Now Malaysia itu.

"Netizen viralkan video saya berjalan dalam keadaan rambut tak sempat siap di tepi jalan raya.

"Ceritanya, saya dipanggil untuk ke salun Ve'Era di Tasek Gelugor, Pulau Pinang untuk perkenalkan produk Ve'Era care dan rangkaian syampu di salun milik Gin V.

"Dia kemudiannya tawarkan saya untuk warnakan rambut. Yang kelakarnya, ketika tengah-tengah buat rambut dan tunggu warna rambut siap saya lapar.

"Memandangkan Pulau Pinang sangat terkenal dengan makanan, saya pun terus keluar dan melintas jalan berhampiran salun untuk ke kedai membeli pisang goreng.

"Dalam keadaan saya memakai baju salun dan rambut separuh berwarna itu, semua duk pandang pelik pada saya sampai ada yang rekod dan upload video di media sosial," ceritanya kepada Gempak.

A post shared by Kellyazmanzone (@kellyazmanzone)


Akui Kelly ramai yang mengecam tindakannya berjalan di kaki lima dan tepi jalan raya dalam keadaan sedemikian.

"Netizen pelik kenapa saya ni feeling, tak boleh habiskan dulu siapkan rambut di salun?

"Paling lucu sampaikan penjual pisang goreng pun tercengang tengok saya tengah-tengah panas buta. Saya pula jenis orang yang tak peduli apa orang nak kata, cuma tak sangkalah sampai menjadi perhatian. Saya pun terkejut!" tambah Kelly.