Penyanyi Ning Baizura menyampaikan ucapan terima kasih kepada penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza di atas kata-kata semangat yang diberikan kepadanya baru-baru ini.

Menerusi video yang dimuat di laman Tiktok, Ning yang mengenakan baju berwarna gold mengukir senyum dibibir saat bertemu Siti dan mengucapkan terima kasih kepadanya.

“Hi Assalamualikum, tengoklah saya dengan siapa sekarang, Datuk Siti Nurhaliza dengan saya.

“Terima kasih Datuk kerana memberi kata-kata semangat yang baik-baik untuk saya,” kata Ning kepada Siti.

Terdahulu, pelantun lagu Purnama Merindu itu menzahirkan kata-kata positif buat Ning ekoran video tular nyanyian Ning yang ‘tidak kesampaian’ ketika membawakan lagu Awan Yang Terpilu di sebuah kelab.

@msningbaizura Masyallah hanya org yg faham akan faham!!! Only those who are still relevant in the music industry understands!! Tq dear @ctdk_official #sitinurhaliza #ningbaizura #ComingSoon #fyp #fyppppppppppppppppppppppp #letsviral #artissayangartis #womenempowerment #bbnupdate #bbnu ♬ original sound - NingBaizura

Sementara itu, Siti yang terlihat sama dalam video yang dikongsi Ning berkata dia juga pernah mengalami situasi yang sama dengan penyanyi bersuara soprano itu.

“Kita sama sahaja dan saya tahu apa yang terjadi, kita sama-sama pernah alami,” ujar Siti.

Dalam pada itu, di ruangan kapsyen Ning menjelaskan hanya penggiat seni muzik yang masih relevan akan memahami situasi yang berdepan dirinya.

“Masyallah hanya orang yang faham akan faham! Hanya mereka yang masih relevan dalam industri muzik akan mengerti, Terima kasih Datuk,” tulis Ning.

Sehingga artikel ini ditulis, video yang dikongsi Ning telah menerima 90 ribu tontonan.

BACA : “Takpa Kak Ning, Relaks Je… Kita Tahu Apa Yang Kita Dah Usahakan” – Siti Nurhaliza