Laman Utama

[VIDEO] Teruja Pertama Kali Pakai Inai, Netizen Ingat Fify Azmi Dah Bertunang Dengan Nafiez Tapi Rupa-Rupanya…

Asyikin Mayudin
25/10/2022
00:55 MYT
Perkongsian video pelakon Fify Azmi teruja apabila pertama kali memakai inai yang dimuat naik di laman sosial mengundang pelbagai reaksi netizen yang rata-ratanya mengucapkan tahniah kepada aktres itu.
Disangkakan bertunang dengan aktor Nafiez Zaidi, Fify bagaimanapun menjelaskan perkongsian itu sekadar meluahkan rasa teruja memakai inai tanpa berniat ingin melakukan sebarang gimik.
Pelakon filem Wira ini turut menjelaskan dia memakai inai putih sempena majlis pernikahan adik kedua kepada kekasihnya yang diadakan di Perlis pada Isnin.
“Kapsyen yang saya tulis itu bukan bermaksud saya bertunang dengan Nafiez tapi memang betul saya tak pernah pakai inai dan itu kali pertama saya pakai… jadi saya share la di laman sosial.
“Tak pernah ada niat nak prank atau main-mainkan peminat dengan kapsyen sebegitu. Kapsyen yang saya tulis ‘few hours to go’ tu pun sebab excited untuk adik Nafiez yang nikah.
“Ramai peminat, makcik saudara, kawan-kawan dan rakan selebriti DM ucap tahniah sebab ingat saya bertunang. Tapi takkan la saya nak sorok kalau betul bertunang atau kahwin,” katanya kepada Gempak.
Bersyukur apabila ramai peminat mendoakan hubungan mereka, Fify memberitahu dia dan Nafiez masih belum mempunyai perancangan untuk bertunang atau berkahwin dalam masa terdekat kerana sibuk dengan kerjaya seni.
“Bagus la, Alhamdulillah ramai yang mendoakan baik-baik untuk kami berdua. Saya dan Nafiez ni biasa saja tapi ramai orang komen positif dan suka dengan hubungan kami.
“Bila orang suka, kami lagi gembira. Cuma sekarang belum ada lagi perbincangan untuk bertunang atau kahwin. Masing-masing tengah sibuk dengan shooting.
“Insya-Allah kalau ada jodoh, tak ke mana. Saya dan Nafiez pun dah kenal dengan keluarga masing-masing. Buat apa saya nak berahsia kalau nak kahwin, benda baik kan,” ujarnya.
Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!
@fifyazmiofficial
So that means… ?♬ original sound - fifyazmi
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Sering Dipanggil ‘Aunty’, Sarah Suhairi Sedia Bergelar Ibu

gempak
26/07/2024
04:55 MYT
Menurut Sarah, dia sedia maklum status Aswad sebagai duda anak tiga namun itu tidak menjadi halangan untuk mereka berkenalan dan mendirikan rumah tangga.
Hiburan

Dengan Sekali Lafaz, Sarah Suhairi Selamat Bergelar Isteri

gempak
26/07/2024
01:15 MYT
Penyanyi, Sarah Suhairi sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya yang juga merupakan pensyarah, Aswad Anuar pada majlis pernikahan di Barern Hill, Hulu Langat pagi Jumaat.
Hiburan

Datuk Red Tak Pernah Nak 'Singkirkan' Datin Red Dalam Perkahwinan, Anggap Diri Tiada Jodoh

gempak
24/07/2024
07:25 MYT
Datuk Red memberitahu bahawa dirinya tidak pernah terfikir untuk menyingkirkan Datin Red dalam hidupnya.
Hiburan

Perkongsian IG Dihujani Tahniah, Nina Ismail Sabri Bakal Dirikan Rumah Tangga?

gempak
23/07/2024
01:39 MYT
Perkongsian di Instagram bekas isteri kepada pereka fesyen, Datuk Jovian Mandagie iaitu Nina Ismail Sabri sekali lagi mendapat tumpuan ramai selepas dirinya memuat naik gambar bersama keluarga dan seorang jejaka yang hanya dikenali sebagai Hafiz.
Viral

"Saya Dah Lama Move On, Tapi Masih Terkilan Kawan Baik Sendiri Yang Sailang Masa Iddah" - Ananda Natasha

gempak
22/07/2024
09:55 MYT
Susulan pendedahan yang dibuat berkaitan perselingkuhan bekas suaminya, Andika Putera, personaliti media sosial, Ananda Natasha menyatakan dirinya sudah 'move on' dengan penceraian yang berlaku pada Disember tahun lalu.