Viral

Wanita Amuk Suami Kantoi Curang Dengan Teman Sekerja Asal Indonesia - “Selalu Aku Tengok Orang Je Kali Ni..”

Umirah Halim
03/07/2024
05:55 MYT
Sepotong video memaparkan seorang wanita bertindak menyerang lelaki dipercayai suaminya bersama seorang wanita di dalam kereta berjaya mendapat perhatian ramai.
Menerusi perkongsian tersebut dapat dilihat wanita tersebut meluahkan rasa berang dan sebak sehingga mengugurkan air mata gara-gara melihat situasi tersebut.
​BERITA TRENDING: Aliff Aziz Sedih Ibu Jadi Mangsa Serangan Netizen - “Kerana Kekurangan & Kesilapan Saya Telah Meletakkan Dia Di Posisi Sebegitu”
BERITA TRENDING: Dikecam Datang Ke Mahkamah Dengan Senyuman Lebar, Ini Jawapan Ruhainies - “Saya Senyum Sebab Nampak…
Malah, wanita tersebut turut mempersoalkan tindakan lelaki tersebut yang tergamak melakukan tindakan sedemikian kepadanya.

Curang dengan rakan sekerja?

Bukan itu sahaja, wanita tersebut turut mendedahkan wanita yang selingkuh bersama suaminya itu merupakan rakan sekerja suaminya.
​BERITA TRENDING: “Bagi Saya, Tiada Apa-Apa Yang Boleh Halang Untuk Kami Masih Berhubung…” - Aliff Aziz Jawab Mengenai Dakwaan Berbalas Hantaran Dengan Ruhainies

Selalu aku tengok orang je, kali ni aku yang kenasakit dia makan dalam wey rupanya dapat tahu dari teams member kilang dia dah banyak Kali keluar bersama, cuma takde bukti je.

“Aku dapat rasa perubahan dia ketara sangat, aku menyesal suruh dia masuk balik bekerja dkt situ dan diorang bersama dah lama di kilang tanpa aku tahu mustahil kalau rasa sayang antara kau dengan perempuan tu BUNGA NAULY orang indonesia tu takkan boleh bertepuk sebelah tangan kan,” tulisnya menerusi satu perkongsian di akaun Facebooknya.
Sementara itu, wanita tersebut turut meminta doa daripada orang ramai supaya dirinya mendapat keadilan di mahkahmah kelak.
“Semoga aku mendapat dari mahkamah doakan aku guys terima kasih kerana menjadikan aku isteri kau selama 3 tahun yang sia-sia,” tambahnya lagi.
​BERITA TRENDING: Aliff Aziz Sedih Ibu Jadi Mangsa Serangan Netizen - “Kerana Kekurangan & Kesilapan Saya Telah Meletakkan Dia Di Posisi Sebegitu”
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Bekas Presiden Indonesia, Susilo Bambang Yudhoyono Buat Persembahan Di Pestapora 2024

gempak
04/07/2024
15:57 MYT
Festival muzik Pestapora akan kembali dengan edisi untuk tahun 2024.
Gaya Hidup

"Senaman Berat Waktu Malam Boleh Cetus Serangan Jantung" - Pakar

gempak
04/07/2024
13:50 MYT
Walaupun senaman amat digalakkan, namun senaman berat pada waktu malam boleh mengganggu kualiti tidur yang menyebabkan peningkatan tekanan darah dan kadar denyutan jantung bagi sesetengah individu.
Viral

Suami Leka Berhibur Dengan Wanita Lain, Isteri Heret Turun Pentas! Netizen; "Siap-Siap Tidur Luar Bang"

gempak
04/07/2024
12:55 MYT
Sepotong video memaparkan seorang wanita mengamuk di sebuah majlis selepas suaminya naik ke pentas untuk menyanyi bersama gadis lain berjaya mendapat perhatian netizen semalam.
Hiburan

Aliff Aziz Mahu Berehat Dari Segi Mental & Emosi - “Kadang-Kadang Orang Kata Konon Macam Kitalah Yang Terpaling Sedih…”

gempak
03/07/2024
05:27 MYT
Selepas perceraian dengan penyanyi dan pelakon Bella Astillah pada 13 Jun lalu, penyanyi Aliff Aziz mengakui dia kini mengambil masa untuk berehat dari segi mental dan emosi sebelum memutuskan untuk kembali aktif dalam bidang lakonan.
Hiburan

Ruhainies Datang Mahkamah Senyum Lebar Pun Salah! - "Saya Tak Pandai Berlakon, Menangis Depan Kamera"

gempak
03/07/2024
03:36 MYT
Dikritik selepas hadir ke mahkamah dengan senyuman lebar, pelakon Ruhainies menafikan dakwaan dirinya tidak sensitif dengan kes khalwat sebaliknya mengakui gembira kerana akhirnya dapat bertemu rakan media.