,
Viral

Wanita Dikecam Sibuk Bersiap Di Watson, Netizen Luah Rasa Kurang Senang - “Hygiene Dik! Bukan Korang Je Yang Guna"

Ainun
18/10/2024
09:55 MYT

Tular di aplikasi X, sepotong video merakamkan dua wanita seolah-olah sedang menggunakan alat solek di Watson untuk bersiap.

Video berdurasi 39 saat yang dikongsi oleh seorang individu itu jelas menunjukkan dua wanita berkenaan mencuba beberapa sample alat solek di Watson antaranya bedak compact dan gincu.

“Bersiap di rumah tidak, bersiap di Watson betul”, tulis individu tersebut.

Meninjau di ruangan komen, netizen meluahkan rasa kurang senang dengan sikap dua wanita yang mencuba sample percubaan alat solek itu terus ke bibir dan wajah diri sendiri.

Antara komen yang ditinggalkan adalah:

Setakat artikel ini ditulis, video tersebut telah mendapat tontonan sebanyak 407,000 ribu tonton dan 604 butang suka.

BERITA TRENDING: Membesar Tanpa Figura Ayah, Nora Danish Akui Rasa Kekurangan - “Tak Pernah Tengok Keluarga Yang Betul-Betul Bahagia..."

BERITA TRENDING: Zoey Rahman Disihir, Kerap Muntah, Jadi Pemarah & Alami Kemurungan - "Saya Rasa Biasa Tetapi Pekerja Mula Tegur..."

BERITA TRENDING: “75 Peratus Jatung Tersumbat”- Rider P-Hailing Meninggal Dunia Kerana Penat Bekerja

BERITA TRENDING: Wah! Ruhainies Dapat Sejambak Bunga Lepas Balik Mahkamah

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dynas Nak Beri Motivasi Untuk Orang Bersenam, Tapi Lain Yang Netizen Tengok - “Saya Post Fasal Skipping, Banyak Gila Komen..."

gempak
18/10/2024
11:55 MYT
Menurut pemilik nama Wan Intan Edrinas Wan Mokhtar, 41 perkongsian tersebut adalah untuk memberi motivasi kepada orang ramai yang mahu menurunkan berat badan dengan melakukan senaman.
Terkini

Arnie Shasha Mohon Jangan Kecam Qistina Raisah -“Saya Minta Maaf Banyak Tipu Netizen, Tak Sangka Video Tular”

gempak
17/10/2024
10:55 MYT
Menurut Arnie atau lebih mesra disapa Shasha menjelaskan dia tidak menyangka video tersebut akan menjadi tular sehingga menimbulkan rasa kurang senang netizen.
Berita

Gara-gara Tidak Balas Mesej ‘Good Morning Sayang’, Lelaki Mengaku Tampar Teman Wanita Bayar Denda RM 800

gempak
17/10/2024
10:25 MYT
Seorang penjaga stor mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di Batu Pahat, Johor atas tuduhan mencederakan teman wanita selepas bergaduh berhubung isu tidak membalas mesej dihantar melalui aplikasi WhatsApp, Khamis lalu.
Hiburan

Adira Jawab Dakwaan Bersekedudukan Dengan Datuk Red Gara-Gara Sering Live Bersama – “Status Saya Masih Lagi Ibu Tunggal”

gempak
16/10/2024
02:45 MYT
Penyanyi Adira Suhaimi tampil menjelaskan dakwaan dia dan bekas suami iaitu Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red tinggal serumah biarpun dudah berpisah.
Terkini

Individu Persoal Tentang Kening, Abby Abadi Jawab - “Turun Temurun, Kita Pun Tahu Cukur Kening Tu Dilaknat”

gempak
15/10/2024
06:55 MYT
Pelakon, Abby Abadi tampil menjawab dakwaan seorang individu yang menuduh dirinya mencukur kening hanya kerana kelihatan nipis.
BorakSeeni