Sempena Hari Kebangsaan Malaysia, Wonda Kopi Tarik, Selera Original Malaysia bersama Astro Radio dan Etika mempersembahkan OR1 FM kepada pendengar.

Menariknya, OR1 FM dengan Wonda Kopi Tarik menggabungkan 17 stesen radio dalam empat bahasa iaitu Melayu, Inggeris, Cina dan Tamil untuk mencipta pengalaman radio paling original dari 6 pagi bermula hari ini, 30 Ogos hingga 31 Ogos 2023, di radio dan juga aplikasi SYOK.

Di OR1 FM dengan Wonda Kopi Tarik, para pendengar boleh menikmati susunan lagu-lagu kegemaran rakyat Malaysia.

Malah para pendengar juga berpeluang untuk memenangi wang tunai serta berhibur dengan perbincangan menarik dalam pelbagai bahasa yang mempamerkan keaslian dan keunikan Malaysia.

Sepanjang acara berlangsung, pendengar boleh menikmati siaran unik dalam pelbagai bahasa yang mengetengahkan kepelbagaian budaya serta menunjukkan keaslian Malaysia, sama seperti Wonda Kopi Tarik, Selera Original Malaysia.

Antara penyampai radio yang terlibat adalah Munaa Nabil Ahmad, Munaa Bella (ERA), Issey (GEGAR), Mawi & Lin Ariffin (ZAYAN), Anne & Raj (Hitz FM), Asha & Fabes (Lite FM), Dasha (Mix FM), Emely Poon (MY), Jentzen (MELODY), Joe & Kryston (GOXUAN), Suresh, Ahila & Revathy (RAAGA) dan ramai lagi.

Pendengar juga boleh mendapatkan kemas kini berbentuk gambar dan video dari OR1 FM dengan Wonda Kopi Tarik menerusi laman media sosial di kesemua jenama radio dan melihat lebih daripada 60 personaliti-personaliti radio kegemaran mereka menggayakan pakaian tradisional yang pelbagai.

Sebagai tambahan, pendengar juga berpeluang membawa pulang sebahagian wang tuna bernilai RM30,000 melalui peraduan-peraduan di aplikasi SYOK, dalam tempoh siaran.

Untuk sertai, ikuti langkah mudah berikut:

1. Pertama, buka aplikasi SYOK atau layari bm.syok.my.
2. Peserta perlu daftar masuk atau daftar akaun untuk menyertai peraduan
3. Klik di pautan 'Video', sertai peraduan dan jawab soalan-soalan dengan betul