Anda sering mempunyai masalah atau halangan untuk memiliki kediaman sendiri? Usah khuatir, anda boleh teruskan impian memiliki kediaman sendiri tanpa ragu-ragu lagi!

Sudah tentu ramai yang menyedari akan kepentingan memiliki hartanah sendiri kerana ia adalah satu pelaburan yang sangat berbaloi.

EcoWorld kini memperkenalkan kempen #senangjer yang membuka peluang besar kepada anda untuk membeli kediaman dengan cara yang lebih mudah dan ringkas.

Sudah tentu anda akan jatuh cinta dengan suasana dan rekaan di kawasan perumahan EcoWorld kerana ia direka sesuai dengan trend semasa.

Suasana dan kemudahan yang disediakan oleh EcoWorld juga amat bersesuaian untuk semua lapisan umur, boleh lah anda bersiar-siar di waktu lapang sambil berkenalan dengan jiran tetangga.

Selain itu, perumahan EcoWorld juga dibina berdekatan dengan lebuh raya. Mengapa perlu memilih rumah yang mempunyai akses ke lebuhraya atau jalan menyambung ke lokasi yang berlainan? Kerana ia memudahkan urusan anda untuk pergi ke tempat kerja, bandar, hospital dan sebagainya.



Bagaimana caranya?

#SENANGjer…Ini caranya…Anda hanya perlu layari laman web https://www.ecoworld.my/hope/#senangjer atau kunjungi galeri EcoWorld berdekatan untuk mendapatkan info lanjut.

Miliki rumah idaman anda sekarang!
*Tertakluk pada terma & syarat