Bila kali terakhir korang tengok artis tanah air kita bergabung dalam satu konsert? Mesti dah lama kan, ya lah dalam musim-musim pandemik ni, macam mana nak pergi konsert?

Tapi memanglah kita semua tak boleh pergi konsert, tapi konsert boleh datang kat kita tau!

Tinggal berapa hari je lagi ni kita semua akan dapat menonton satu konsert yang menggabungkan Ratu Rock negara, iaitu tak lain tak bukan Ella serta dua lagi penyanyi hebat Akim Ahmad dan juga Black.

Kalau korang semua nak tahu ketiga-tiga penyanyi hebat ni bakal beraksi dalam Konsert Gempak Rock On pada 28 Ogos 2021 nanti.

Jangan risau…Korang semua boleh tengok Konsert Gempak Rock On di platform sosial media Facebook dan YouTube Gempak je.

Tak payah risau nak berhimpit-himpit…Duduk di rumah dan enjoy konsert! Best kan…Dapat juga bersantai-santai dengan family sambil dengar lagu-lagu popular dari Ella, Black & Akim. Nak karaoke bersama pun boleh!

Nak lagi sempoi, kita buat party BBQ dengan Rockin’ BBQ Burger McD!!! Fuhhhhh! Mesti havoc dan lagi mantap gais!

Bayangkan sepanjang minggu kita duduk di rumah penat, dengan sibuk PdPR anak-anak, dengan kerja hakiki kita lagi, stress WFH (Work from Home), kita enjoy la pula kan?

Jadi apa kata manfaatkan hujung minggu ni dengan party Rockin BBQ Burger! Mesti anak-anak seronok lebih-lebih lagi kalau dorang tahu yang mak dan ayah belanja Mekdi!

Rockin’ BBQ burger didatangkan dengan variasi burger ayam atau daging, ditambah lagi dengan kelazatan sos BBQ yang baharu, fuhhhhh! Memang menepati selera semua dan mesti anak-anak dan seisi keluarga happy! Kalau nak lebih puas, boleh pesan Rockin’ BBQ Burger edisi Double atau Triple!

Ngam-ngam konsert bermula 8.30 malam tu, sambil disajikan dengan lagu-lagu meletop dan hits dari Ella, Akim dan Black sambil layan Burger Rockin’ BBQ McD! Fuhh memang mantaplah!

Seriusssss gaissss! Memang akan jadi kenangan paling baekkkk sepanjang kita PKP ni tau!

Jangan lupa temu janji kita 28 Ogos ini. Tak payah keluar rumah, pesan McDelivery siap-siap. Burger Rockin' BBQ McD dan Konsert Gempak Rock On, memang terangkat!