,
berita

Dakwaan Putus Cinta & Berkahwin Dengan Son Ye Jin, Hyun Bin Ambil Tindakan Undang-Undang

Mya Amri
15/01/2020
13:59 MYT
Pelakon terkenal Korea, Hyun Bin bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap berita palsu yang disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab.
Menurut pihak pengurusan Hyun Bin VAST Entertainment, tindakan tersebut diambil kerana dakwaan palsu itu boleh menjatuhkan reputasi artis di bawah naugan mereka.
“Kami sedang dalam proses mengumpul beberapa maklumat dan bukti berkaitan dengan penyebaran dan posting dakwaan palsu yang ditujukan kepada artis kami.
“Tindakan seperti ini harus dilakukan bagi tujuan untuk melindungi artis di bawah naugan kami. Kami berharap agar peminat dapat memberikan kerjasama dengan memberitahu atau membuat laporan yang berkaitan dengan penyebaran berita palsu di media sosial,” jelas wakilnya.
BACA: Tiada Song Song Couple Kedua, Agensi Nafi Hyun Bin Dan Son Ye Jin Bakal Berkahwin
Terdahulu, Hyun Bin dan Ye Jin digosipkan mempunyai hubungan cinta gara-gara keberkesanan lakonan mereka menerusi drama terbaru, Crash Landing On You.
Ini merupakan kali ketiga Hyun Bin terbabit dalam skandal percintaan dan perkahwinan bersama pasangan pelakon yang sama, Son Ye Jin.
Sumber: Allkpop
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dedah Bekas Suami Yang Minta Cerai, Yulhee Risau Efek Emosi Anak – “Perceraian Adalah Pilihan Paling Akhir Apabila Sudah Tiada Jalan Lain”

gempak
23/10/2024
16:00 MYT
Bekas anggota Kumpulan K-Pop LABOUM iaitu Yulhee mendedahkan bekas suaminya, Minhwan merupakan orang yang pertama meminta cerai.
Hiburan

Gara-Gara Naik Skuter Elektrik Ketika Mabuk, BTS Suga Dapat ‘Masalah’

gempak
25/08/2024
17:00 MYT
Bukan memandu kenderaan sebaliknya hanya menaiki skuter elektrik dan terjatuh kerana mabuk, BTS Suga kini berdepan tindakan tidak bertanggungjawab itu.
Hiburan

Kim Sung Kyu Tak Lupa Malaysia! Siap Adakan Konsert Dua Malam, Ini Harga Tiket & Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
27/07/2024
03:58 MYT
Sejak berita mengenai ketua kumpulan K-pop Infinite, Kim Sung Kyu akan berkunjung ke Malaysia pada Ogos depan, ternyata peminat sudah mula meluahkan rasa gembira.
Hiburan

Oppa Handsome Lee Joon Gi Nak Datang Malaysia 22 September Depan! Ini Harga Tiket Serta Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
21/07/2024
05:50 MYT
Pelakon popular Korea Lee Joon Gi bakal mengadakan pertemuan pertamanya bersama peminat di Malaysia pada September depan.
Hiburan

Lee Hyori Serik Buat Prosedur Kecantikan: “Botox Buat Saya Tidak Boleh Senyum”

gempak
05/07/2024
14:55 MYT
Bukan satu hal yang asing buat para selebriti Korea Selatan melakukan pembedahan plastik. Malah ramai dalam kalangan mereka yang mengaku pernah mencuba sekurang-kurangnya melakukan Botox.
BorakSeeni