Sime Darby Auto ConneXion (SDAC), pengedar tunggal jenama Ford di Malaysia memperkenalkan penjimatan menarik untuk model Ranger Raptor and WildTrak terpilih dengan rebat tunai sehingga RM6,000, sementara stok masih ada.


Bagi pelanggan yang inginkan perincian, Ranger WildTrak menawarkan pelbagai teknologi keselamatan pintar, seperti Brek Kecemasan Autonomi dengan Pengesan Kenderaan dan Pejalan Kaki, Amaran Pelanggaran Depan, Amaran dan Bantuan Keluar Laluan, Parkir Selari Separa Automotik, dan kesemuanya adalah ciri-ciri unggul untuk sebuah trak pikap.

Ranger Raptor pula dikuasakan dengan DNA Prestasi Ford yang melampaui jangkaan dan menjadi penanda aras baru sebagai sebuah trak pikap unggul berprestasi di Malaysia. Mutu prestasinya dizahirkan melalui sistem gantungan litar lumba Fox Racing Shox yang memberikan daya peredam hentak yang lebih tinggi bagi menangkis lambungan untuk memberikan keupayaan laluan lasak lebih baik.


Bagi menambah kehebatannya di laluan lasak, mod pra-tetapan Ranger Raptor bagi Sistem Pengurusan Mukabumi meliputi mod Baja, yang diinspirasikan dari Baja Desert Rally, yang menghasilkan prestasi laluan lasak dengan responsif ultra dan berkelajuan tinggi.

Pelanggan digalakkan membuat janji temu dengan agen pengedar Ford yang sah atau menghubungi pihak Jualan kami di talian WhatsApp +60 19-204 1200 untuk maklumat lanjut. Bertindak pantas kerana stok adalah terhad. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.sdacford.com.my/whats-new/promotions/cny-sales