TC Subaru Sdn Bhd, pengedar eksklusif kenderaan Subaru di Malaysia, memperkenalkan kempen Peace of Mind bulan ini.

Pelanggan yang membeli Subaru baru akan menerima produk, servis dan rebat bernilai hingga RM20,000. Di samping itu, pelanggan akan menikmati pengecualian cukai jualan sehingga RM5,000 apabila mereka membeli XV atau Forester baru antara 15 Jun hingga 31 Disember.



Sebagai sebahagian daripada kempen Peace of Mind, pelanggan Subaru yang mahu membeli XV atau Forester boleh memandu uji di kediaman mereka, jika mereka tidak mahu mengunjungi bilik pameran Subaru.

Atas permintaan, perunding jualan berkunjung ke ke rumah atau di lokasi pilihan pelanggan, untuk pandu uji. Untuk meneruskan pembelian, apa yang harus dilakukan oleh pelanggan adalah dengan mengisi borang Pemesanan Dalam Talian untuk XV atau Forester bagi membayar yuran tempahan hanya RM188.

Perunding penjualan Subaru akan menyelesaikan tempahan dan pendaftaran untuk model Subaru yang dipilih dalam masa lima hari bekerja.


Subaru XV, berharga dari RM117,788 (sebelum pengecualian cukai penjualan) boleh didapati dalam tiga varian; XV 2.0i, XV 2.0i-P dan XV GT Edition 2.0i-P. Pelanggan yang membeli XV baru boleh memilih pelan ansuran enam bulan sebagai sebahagian daripada pakej Peace of Mind.

Subaru Forester berharga dari RM149,788 (sebelum pengecualian cukai jualan) dan terdapat dalam tiga varian; Forester 2.0i-L, Forester 2.0i-S dan Forester 2.0i-S Penglihatan.

Pelanggan yang berminat dengan Forester baru boleh menukar kenderaan lama mereka melalui program Special Trade-In Assist untuk nilai tambah.

Setiap XV dan Forester baru yang dijual di bawah kempen Peace of Mind juga akan menerima:

  1. Perkhidmatan Penyemburan 3D Subaru Eco Sterilizing In-Cabin percuma bernilai RM1,500 yang menghilangkan sehingga 99% bakteria dan virus berbahaya.
  2. Waranti komprehensif lima tahun.