,
Gegar Vaganza 2021

Tak Pishang & Menawan Macam Susu Pisang Farm Fresh, Ini 5 Gaya Terbaik Bintang GV8

Amri Hassan
17/02/2022
06:27 MYT
Gegar Vaganza 8 (GV8) telah melabuhkan tirai pada Ahad lalu. Konsert finale itu menyaksikan Aliff Aziz dinobatkan sebagai juara musim kelapan.
Namun, sepanjang 10 minggu konsert GV8, pastinya ramai yang masih mengingati fesyen dan gaya yang dipakai bintang-bintang yang bertanding, begitu juga para juri.
Sama juga sifatnya seperti susu pisang Farm Fresh, gaya-gaya mereka senang mendapat tempat di hati peminat dengan fesyen yang menawan dan luar biasa.
Jom, kita recap semula lima gaya paling diingati sepanjang GV8.
1. Nikki Palikat
Minggu paling cemerlang Nikki Palikat semestinya pada minggu ketujuh menerusi segmen menurut bunda. Nikki mempersembahkan lagu nyanyian asal Hetty Koes Endang berjudul Rindu.
Bertemakan padang pasir, Nikki tampil dengan gaya ala-ala cleopatra moden dengan solekan mata yang memukau.
Nikki menyarung busana oleh Jimmy Couture dan ditatarias oleh Syamiel Isma.
2. Adibah Noor
Adibah Noor tampil persis idola Hollywood Adele pada konsert minggu ketiga menerusi lagu All I Ask.
Selain kejutan dengan kemunculan Faizal Hussein di pentas, gaya Adibah juga mencuri tumpuan ramai.
Nampak anggun dan manis saja dengan gaun rekaan Ezuwan Ismail. Cayalah Kak Deeb!
3. Azan Scan
Minggu ketiga juga menyaksikan Azan Scan keluar daripada zon selesa dengan menyarung baju kot bercorak floral warna-warni rekaan Anna Sidang Collection.
Meriah seperti lagu nyanyiannya Ini Rindu dalam irama dangdut, gaya Azan terus menjadi bualan peminatnya.
4. Datuk Syafinaz Selamat
Peminat gelar juri GV8 yang seorang ni vampire, sebab tak dimamah usia. Datuk Syafinaz tak pernah gagal dalam berfesyen setiap minggu.
Paling diingati sudah tentulah dress merah bulu-bulu rekaan Rizman Ruzaini pada konsert separuh akhir GV8. Lawanya!
5. Aliff Aziz
Semestinya gaya juara GV8, Aliff Aziz menjadi talk of the town sepanjang program ini berlangsung. Kata peminat, kalau orang dah kacak, tinggi lampai, pakai apa pun segak.
Tapi gaya paling menarik Aliff semestinya pada minggu akhir dengan sut serba putih dan dilengkapi beberapa aksesori badan. Isteri Aliff, Bella Astillah pun tampil sedondon tau.
Manakala, pada pusingan battle pula, Aliff menyarung jaket merah menyala dari Neonate yang jarang-jarang sekali digayakan penyanyi kelahiran Singapura itu. Memang tak pishang!
Fesyen ni sama sifatnya seperti susu pisang Farm Fresh segar dan tak bosan, ia perlu selari dengan kehendak peminat setiap masa.
Perisa susu pisang ini bukanlah sesuatu yang baru di pasaran, sebaliknya ia telah menjadi kegemaran ramai pengguna.
Malah, susu pisang Farm Fresh juga tanpa pewarna atau perisa tambahan. Memang rasanya asli dan sedap.
Susu Pisang Farm Fresh didatangkan dalam dua saiz iaitu dalam botol bersaiz 700 ml dan pek UHT 200 ml. Susu Pisang Farm Fresh diperkaya dengan rasa pisang berkrim manis dan turut mengandungi puri pisang asli yang membangkitkan rasa pisang sebenar tanpa pewarna dan perisa tambahan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Gamers Listy Chan Peluk Islam: “Bismillah Login”

gempak
19/09/2024
14:16 MYT
Seorang gamers terkenal Indonesia, Listy Chan mengambil berkat di hari kelahiran Nabi Muhammad SAW apabila mengumumkan memeluk agama Islam.
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Tak Perlu Keluar KL, Nasi Kandaq Festival 2.0 Kembali Hujung Minggu Ini! Mai Serbu Lekaih

gempak
18/09/2024
15:00 MYT
Nasi Kandaq Festival kembali untuk edisi kedua tahun ini dengan menghimpunkan pelbagai legenda utama nasi kandar di seluruh Malaysia.
Hiburan

Bunga Citra Lestari Minta Netizen Jangan Bandingkan Cara Nyanyian Mahalini, Acha Septriasa - “Semua Ada Karakter & Ciri Masing-Masing”

gempak
18/09/2024
13:55 MYT
Penyanyi Indonesia Bunga Citra Lestari tampil memberi pesanan buat rakan senegaranya iaitu Mahalini Raharja yang dikritik gara-gara merakamkan semula lagu hits Sampai Menutup Mata baru-baru ini.
Viral

Terpalit Dalam Kes Eksploitasi Agama & Kanak-Kanak, Ini Latar Belakang Syarikat GISB!

gempak
18/09/2024
13:25 MYT
Sejak beberapa hari lalu, kecoh tentang syarikat Global Ikhwan Services & Business Holdings (GISB) yang didakwa melakukan eksploitasi terhadap agama dan kanak-kanak.