,
Gegar Vaganza All Star

Jihan Muse Mohon Maaf Pada Azmi Saat!

Amri Hassan
18/10/2023
05:50 MYT
Hos All Stars Gegar Vaganza, Jihan Muse memaklumkan telah menghubungi Azmi Saat untuk memohon maaf secara peribadi pada Isnin lalu.
Jelas Jihan, dia tiada niat untuk menghina atau mempermainkan nama bapa Azmi ketika siaran langsung konsert keempat All Stars Gegar Vaganza.
"Assalamualaikum... mengenai isu segmen bersama @azmi_saat tempoh hari. Saya telah berhubung dan memohon maaf secara peribadi dengan beliau pada hari Isnin lalu.
"Tiadalah saya berniat untuk mempermainkan nama dan menghina seperti yang diperkatakan.
"Namun saya akui ia adalah kesilapan dari saya sendiri kerana tidak peka dan sensitif.
"Begitu juga dengan gurauan yg tidak bersesuaian yg telah dibuat. Ia tidak patut berlaku pada sesiapa pun," tulisnya menerusi hantaran di Instagram.
Justeru, Jihan mengambil pengajaran daripada insiden yang berlaku dan akan lebih cakna terhadap sensitiviti di sekeliling.
"Bagaimanapun ini adalah pengajaran buat saya untuk lebih peka dan berhati-hati.
"Saya terima segala teguran. Segala yang buruk dari kekhilafan saya sendiri.
"Diharap perkara seperti ini tidak berulang lagi baik dari saya atau sesiapa saja. la bukan perkara yg boleh dinormalisasikan.
"Semoga kami dapat menyusun skrip dengan lebih baik selepas ini. Teruskan menonton dan menyokong ASGV. Terima kasih," tambahnya.
Terdahulu, pada konsert keempat Ahad lalu seusai Azmi membuat persembahan bersama Azharina, Jihan selaku hos program terbabit cuba berseloroh dengan mengajukan soalan memandu sendiri untuk datang ke konsert.
Malah, Jihan dan Nabil sempat berjenaka tentang nama bapa Azmi.
All Stars Gegar Vaganza dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Jihan Muse.
Manakala juri tetap pula adalah Datuk Ramli MS, Hetty Koes Endang dan Datuk Syafinaz Selamat.
All Stars Gegar Vaganza bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, setiap Ahad, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (Saluran 104).
Untuk pilihan lebih fleksibel, ia boleh distrim melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.
All Stars Gegar Vaganza juga ditayangkan secara live di sooka menerusi pelan langganan mudah alih Sports & Entertainment serendah RM1.15 sehari, tanpa kontrak.
Sementara klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’ pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam.
ASTRO BAHARU. TAK MACAM DULU.
Alami pengalaman Astro Baharu dan strim #AllStarGegarVaganza #GegarVaganza10 tanpa gangguan hujan dengan Astro Ultra Box. PEK PRIMARY Astro hanya dari RM59.99. WhatsApp “GET ASTRO” ke 03-9543 3838.
BACA: GV10: “Terpaksalah Dijahit Celah Kangkang I Tu Sambil Berdiri” - Aishah​
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.
Viral

Apa Hukum Lelaki Pakai Bearing Pada Kemaluan? Ini Penjelasan Ustaz Azhar Idrus!

gempak
05/09/2024
11:20 MYT
Pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus tampil menjelaskan mengenai hukum lelaki memasang implan atau ‘bearing’ yang diperbuat daripada besi pada bahagian kemaluan.
Hiburan

Kongsi Video Kereta Baru Sempena Hari Jadi, Ada Pula Netizen Tuduh As'ad Motawh Menunjuk - "Perlu Ke Photoshoot"

gempak
05/09/2024
09:55 MYT
Penyanyi dan pempengaruh media sosial, As’ad Motawh sekali lagi menarik perhatian ramai susulan perkongsiannya di Instagram sempena ulang tahun kelahirannya, baru-baru ini.
Viral

Konten Lumba Olymput Dikatakan Tiada Faedah, Abang Siput Tak Sentap - “Kita Buat Pun Santai-Santai Sahaja…”

gempak
04/09/2024
21:55 MYT
Lelaki tular yang kini bergelar pempengaruh,  Muhammad Aswat Azdha Idris atau lebih dikenali sebagai abang siput tidak berkecil hati apabila ada yang melabelkan konten perlumbaan siput sedutnya itu tidak berfaedah.
Hiburan

Vibes Galau & Melodi Menyentuh Hati, Lagu Baru One Avenue Band Boleh Buat Pendengar Menangis - "Ia Tentang Pasangan Tak Setia"

gempak
04/09/2024
17:58 MYT
One Avenue Band muncul dengan single baharu berjudul Jangan Pergi.