,
Gegar Vaganza All Star

Nyanyi Lagu Sama Dengan Siti Nordiana, Shila Amzah Minta Peminat Jangan Banding-Bandingkan!

Amri Hassan
14/11/2023
01:45 MYT
Baby One More Time menjadi lagu viral sepanjang hujung minggu lalu apabila ia dinyanyikan dalam dua pertandingan realiti nyanyian serentak pada Ahad.
Pertama, lagu itu menjadi lagu tugasan minggu kelapan Siti Nordiana bertemakan Fun Fair Tok Ram di All Stars Gegar Vaganza, dan lagu sama juga dinyanyikan Shila Amzah untuk pertandingan di sebuah rancangan realiti nyanyian.

BERITA TRENDING: All Stars Gegar Vaganza: Jiwa Tebal Leman, Britney Nordiana & Elvis Lima Ringgit Antara...

Disebabkan persamaan itu, timbul tanda tanya dan spekulasi peminat yang menganggap Shila sengaja memilih lagu Baby One More Time nyanyian asal Britney Spears.
"Tapi kita memamg minat Britney Spears wak, sebab tema dia idola minggu ini," jelas Shila.
Malah, Shila memberitahu persembahannya mengambil inspirasi daripada salah satu persembahan pentas Britney sebelum ini.
"Saya diinspirasikan daripada VMA tahun 1999, korang patut lihat sendiri. Saya sudah tahu setiap butir bicaranya dan tariannya pada konsert tersebut," ujarnya.
Dalam pada itu, Shila memohon peminat agar tidak membanding-bandingkan persembahannya dan Siti Nordiana.
"Jangan bandingkan. Kak Nana telah memberikan suntikan elemennya dan nampak comel, manakala saya pula peminat tegar Britney Spears," tegasnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Kehadiran IShowSpeed Buat Peminat Bikin Kecoh, Netizen Kata Semua Peminat Sama Sahaja - "Macam Senak Tengok Orang Dok Pegang Dia..."

gempak
18/09/2024
15:25 MYT
Ada yang tidak berpuas hati dan menyatakan sesetengah rakyat Malaysia yang cakap tidak serupa bikin apabila terjadi kepada diri sendiri.
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Tak Perlu Keluar KL, Nasi Kandaq Festival 2.0 Kembali Hujung Minggu Ini! Mai Serbu Lekaih

gempak
18/09/2024
15:00 MYT
Nasi Kandaq Festival kembali untuk edisi kedua tahun ini dengan menghimpunkan pelbagai legenda utama nasi kandar di seluruh Malaysia.
Hiburan

Bunga Citra Lestari Minta Netizen Jangan Bandingkan Cara Nyanyian Mahalini, Acha Septriasa - “Semua Ada Karakter & Ciri Masing-Masing”

gempak
18/09/2024
13:55 MYT
Penyanyi Indonesia Bunga Citra Lestari tampil memberi pesanan buat rakan senegaranya iaitu Mahalini Raharja yang dikritik gara-gara merakamkan semula lagu hits Sampai Menutup Mata baru-baru ini.
Viral

Terpalit Dalam Kes Eksploitasi Agama & Kanak-Kanak, Ini Latar Belakang Syarikat GISB!

gempak
18/09/2024
13:25 MYT
Sejak beberapa hari lalu, kecoh tentang syarikat Global Ikhwan Services & Business Holdings (GISB) yang didakwa melakukan eksploitasi terhadap agama dan kanak-kanak.
Viral

Peminat Jadi Tak Keruan Jumpa IShowSpeed, Restoran Uncle Roger Terpaksa Tutup - “Saya Sebenarnya Tak Faham Kenapa…”

gempak
18/09/2024
08:25 MYT
Kehadiran YouTuber terkenal, IShowSpeed di restoran Uncle Roger di Pavilion Bukit Bintang, Kuala Lumpur sememangnya menarik peminatnya untuk turut menyerbu lokasi tersebut.