,
Laman Utama

7 Hari, Tenggat Rujuk Pablo Benua dan Rey Utami Perbaiki Rumah Tangga

Gempak ID
07/02/2021
03:25 MYT
Pasangan Pablo Benua dan Rey Utami belakangan cekcok urusan rumah tangga. Keduanya bersikeras tuding menuding soal perselingkuhan.
Kini, keduanya memilih berdamai dan memutuskan rujuk. Pablo Benua memberikan waktu satu pekan alias 7 hari untuk sang istri.
"Dari hasil kesepakatan mediasi, kami sudah ada perjanjiannya. Kami sepakat untuk berdamai. Intinya kembali mencoba untuk rujuk," ujar Pablo Benua di kediamannya di kawasan Sentul, Bogor, Jawa Barat, Jumat (5/2).
Pablo Benua sengaja memberikan waktu untuk Rey Utami selama 7 hari lantaran belum kembali percaya 100 persen.
"Saya dan Rey sepakat akan coba bersama selama tujuh hari. Kalau masih cocok berjodoh, akan lanjut. Kalau tidak mungkin sepakat untuk mengakhiri ini semua," jelas Pablo Benua.
Pablo Benua menginginkan Rey Utami bisa berubah dengan tidak mengumbar masalah rumah tangga ke publik.
"Selama tujuh hari ini Rey harus mengubah sikapnya yang tidak saya sukai. Seperti mengumbar aib rumah tangga ke publik," tandas Pablo Benua.
Oleh: Syba Instagram: @reyutami, @bangbenua
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Fattah Okay Sahaja Di Set Penggambaran, Dia Sangat Professional” - Liyana Jasmay

gempak
14/09/2024
23:55 MYT
Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay enggan mengulas dan memberi sebarang komen berkenaan rumah tangga aktor, Fattah Amin. meskipun sedang menjalani penggambaran untuk sebuah naskhah bersama.
Hiburan

Nora Sahkan Rujuk Semula Dengan Dr Rushdi

gempak
14/09/2024
10:34 MYT
Penyanyi Datuk Nora Ariffin mengesahkan sudah rujuk semula dengan bekas suami, Dr Rushdi Ramli selepas sebulan mengumumkan perceraian menerusi video dalam Instagram (IG).
Hiburan

Fattah Amin Dedah Tiada Orang Ketiga, Akui Masih Sayangkan Fazura

gempak
14/09/2024
04:26 MYT
Pelakon Fattah Amin menegaskan bahawa tiada wanita lain dalam hidupnya yang menyebabkan kepada keruntuhan rumah tangganya bersama aktres, Fazura.
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

gempak
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.
Hiburan

Pengawal Peribadi Fazura ‘Spill The Tea’, Dakwa Fattah Amin Disondol Oleh Stylist?

gempak
14/09/2024
01:55 MYT
Susulan berita menggemparkan berkaitan pemfailan cerai yang dilakukan oleh aktres jelita, Fazura terhadap suami, Fattah Amin, timbul satu lagi pendedahan terhadap isu rumah tangga pasangan selebriti itu.