,
Artis

Buka Perban, Penampilan Baru Wajah The Weeknd Bikin Seram

Gempak ID
07/01/2021
09:35 MYT
The Weeknd saat ini sedang menghebohkan jagat maya dan publik. Penampilan dengan wajah barunya di musik video Save Your Tears membuat banyak yang terkejut. Wajahnya dibilang menyeramkan.
Wajah pemilik nama asli Abel Makkonen Tesfaye ini sangat berbeda dari The Weeknd sebelumnya. Memang, beberapa bulan belakangan, pria berusia 30 tahun ini sempat tampil dengan konsep wajah yang penuh balutan perban di video musik Blinding Lights.
Di penampilan barunya, tulang pipinya sangat menonjol, hidung dan dagu lancip, rahangnya lebih tegas. Kemudian, bibirnya lebih tebal, dan kulitnya seperti tertarik kencang.
Banyak yang bersetuju mengatakan wajahnya tampak telah diisi dengan filler di pipi dan bibirnya, serta hidungnya dibentuk. Ia diduga memakai botox.
Hal itu memicu kepada pertanyaan yang tak surut mengenai apa yang telah dilakukan mantan pacar Selene Gomez ini terhadap wajahnya.
Malah kemarin, ia tak sungkan mempamerkan wajahnya yang baru di akun Instagram, @theweeknd dengan caption berbunyi: "Hello Ken, where's Barbie."
Terdahulu The Weeknd memang tampil dengan konsep wajah berdarah sampai perban dan tampil di acara acara besar.
Oleh: Maliah Surip Instagram: @theweeknd Kredit Foto: Getty Images
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Aiman Ameer Kalis Wajah Disamakan Dengan Artis Lain, Cerita Kisah Lucu Ditahan Di Road Block - "Saya Perasan Bila Ada Yang Kata ..."

gempak
18/09/2024
03:25 MYT
Pelakon meningkat naik, Aiman Ameer tampil memberi respons apabila ramai menyatakan wajahnya seiras dengan beberapa selebriti lain.
Hiburan

Elly Mazlein Lebih Selesa Sembunyi Muka Anak - “Saya Letak Emoji Di Instagram Sahaja, Tapi Kalau Di..”

gempak
17/09/2024
07:55 MYT
Tidak mendedahkan wajah anak kepada umum, pelakon, penyanyi dan pengacara popular, Elly Mazlein, memang selesa dengan tindakan itu.
Hiburan

Abby Abadi Rasa Rindu Bila Peluk Model Persis Wajah Anak - “Tiba-Tiba Datang Rindu”

gempak
11/09/2024
23:55 MYT
Pelakon Abby Abadi sekali lagi mencuri perhatian ramai di media sosial baru-baru ini.
Hiburan

Penampilan Makin ‘Berbeza’, Syamel Nafi Buat Pembedahan Plastik - “Itu Tidak Betul..”

gempak
23/08/2024
00:55 MYT
Gara-gara penampilan terbarunya yang menyaksikan dia kelihatan amat ‘berbeza’ berbanding ketika awal kemunculan dalam industri, ramai warganet yang mengusik penyanyi, Syamel.
Hiburan

Fatiya Latiff Mengaku ‘Buat Muka’, Anggap Perkara Normal Masa Kini - “Saya Rasa Kalau Nak Mencantikkan Wajah Kita, Why Not”

gempak
21/08/2024
02:55 MYT
Pelakon Fatiya Latiff mengakui dia ada membuat perubahan pada bahagian wajahnya disebabkan dirinya semakin berusia dan menganggap ia satu perkara yang normal dilakukan di waktu kini.