,
Artis

Digosip Dekat Dengan Gading Marten, Shopia Latjuba Jawab; "Slow Saja Kok."

Gempak ID
02/04/2019
08:42 MYT
Gara gara Gading Martin mengunggah fotonya bersama Shopia Latjuba saat libur ke Nepal baru baru ini di akun Instagramnya, mereka pun terus dirumor punya hubungan special.
Di foto yang diunggah itu, Gading dan Sophia nampak akrab dan saling lepas tawa. Sophia juga terlihat memegang tangan Gading. Justru itulah rumor kedekatan mereka pantas tersebar.
Sedar akan rumor yang tengah beredar di antara dirinya dan mantan suami Gisella Anastasia itu, Sophia malah tidak mau ambil pusing. Ibu dari Eva Celia bahkan tak risih dengan kabar tersebut.
"Kenapa harus risih (dikabarkan menjalani hubungan asmara dengan Gading Marten), slow saja kok," ungkap Shopia Latjuba saat ditemui di kawasan Thamrin, Jakarta Pusat, Jumat (29/3/2019) seperti yang dikutip dari Kapanlagi.com.
Dirinya pun tetap menegaskan memang tidak ada hubungan spesial yang terjalin antara dirinya dengan aktor itu.
Imbuhnya, dirinya tidak hanya berdua dengan Gading di Nepal, sebaliknya kepergian ke sana turut disertai para sahabat artis lainnya, seperti Lukman Sardi dan Adinda Thomas.
"Ya Allah, hanya jalan-jalan bareng saja (dengan Gading), kebetulan satu tim saja kala itu," pungkasnya.
Instagram: Sophia Latjuba, Gading Marten Sumber: Kapanlagi.com
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

“Perlawanan Badminton Israel Lawan Nepal disiarkan Secara Tidak Sengaja”- RTM

gempak
02/08/2024
01:50 MYT
Perlawanan badminton perseorangan lelaki peringkat kumpulan antara atlet Israel dan Nepal disiarkan secara tidak sengaja dalam tempoh kurang daripada lima minit di Saluran Olimpik 4 RTMKlik pada malam Rabu lepas.
Berita

Pesawat Terhempas Di Nepal, 22 Mangsa Ditemui

gempak
24/07/2024
09:46 MYT
Sejumlah 22 mangsa selepas sebuah pesawat yang membawa mereka terhempas di Nepal pada Rabu telah ditemukan, lapor Agensi Anadolu memetik akhbar tempatan Kathmandu Post.
Viral

Perodua Mendunia! Lelaki Jumpa Pusat Servis Kenderaan Jenama Tempatan Di Nepal

gempak
18/04/2024
02:55 MYT
Siapa sangka jenama automotif tempatan, Perodua, berjaya menempa nama di peringkat antarabangsa apabila pusat servis kenderaan itu ditemui di negara Nepal. Menerusi posting seorang lelaki yang dikenali sebagai Fawaz di Facebook, individu itu berkongsi menemui sebuah pusat servis Perodua yang terletak di Kathmandu, Nepal setelah memulakan pengemba
Laman Utama

Ada Duit Semua Boleh Londeh

gempak
15/10/2023
09:12 MYT
Menari di atas pentas dan akan menanggalkan pakaian sekiranya diberikan wang oleh pelanggan.
Laman Utama

Anas Tahir Seronok Sertai Misi Ibadah Korban Di Nepal, Sembelih 30 Ekor Kerbau

gempak
26/07/2023
02:44 MYT
Video dokumetari tersedia di YouTube ZAYAN