,
Laman Utama

Galau di Media Sosial, Celine Evangelista Minta Doa atas Pernikahannya

Gempak ID
25/06/2021
04:23 MYT
Lagi-lagi Celine Evangelista disorot warganet terkait unggahannya di instagram, yang diduga menggambarkan soal keretakan rumah tangganya dengan sang suami, Stefan William.
Pasalnya, Celine Evangelista sempat mengunggah sepotong kalimat, yang dikira warganet berisikan curahan hatinya kepada sang suami, Stefan William yang sedang bermasalah.
Celine buka suara. Ia membantah unggahannya di instagram mencurahkan isi hatinya terkait masalah rumah tangganya dengan Stefan, yang dikabarkan retak.
"Soal di instagram, itu mah lagu aja kali. Itu lagunya Usher," kata Celine Evangelista di kawasan Jakarta Selatan, Kamis (24/6).
Wanita 29 tahun itu menceritakan kronologinya sampai akhirnya ia mengunggah sepotong kalimat tersebut, yang bermula sedang mendengarkan lagu Usher.
"Gua tiba-tiba lagi ngedenger, ‘wih lagunya bagus juga ya’ ini kan lagu jadul banget, lagu dulu tuh. Gua suka banget dengerin itu, nyokap gue juga," terangnya.
Mantan istri Dearly Dave itu merasa saat itu, yang dirasakan olehnya bukan karena kepikiran masalahnya dengan Stefan. Tapi, ia sedang rindu dengan ayahnya sendiri.
"Gua jadi degdegan nih kalau mau posting nih," ucapnya.
Meski begitu, Celine Evangelista Monika Maureen Ricci tersebut tetap tidak mau menceritakan kondisi pernikahannya dengan Stefan saat ini.
Celine hanya meminta didoakan saja agar rumah tangganya dengan Stefan masih bisa terus berjalan tanpa publik memikirkan apa masalah meteka.
"Didoain saja semuanya yang terbaik, kan apapun hasilnya penginnya yang terbaik, udah gitu aja," pungkasnya.
Oleh: Herco
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Fail Cerai Terhadap Fattah Amin, Fazura Nampak Tenang... Rakan Artis Titip Kata-Kata Semangat Dan Doa

gempak
13/09/2024
07:55 MYT
Berita aktres dan usahawan popular, Nur Fazura memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya yang juga pelakon Fattah Amin pada Jumaat mendapat perhatian rakan-rakan selebriti.
Berita

“Stop Grooming Children! Stop Pedofile Bang**t” - Peguam Dedah Kisah Ada Pakcik Mahu Nikah Anak Buah Sendiri

gempak
12/09/2024
16:00 MYT
Seorang peguam berkongsi pengalamannya bertemu dengan individu yang menyatakan hasrat untuk berkahwin dengan anak saudaranya sendiri.
Hiburan

Nina Ismail Sabri Bakal Nikah Dalam Masa Terdekat? - #GoodByeSingleNina”

gempak
10/09/2024
08:55 MYT
Bekas isteri kepada pereka fesyen Datuk Jovian Mandagie iaitu Nina Ismail Sabri mencuri perhatian ramai apabila bakal mendirikan rumah tangga tidak lama lagi.
Hiburan

Berjubah Gelap, Hantaran Isteri Hafiz Suip Cetus Perhatian – “Bismillah, Doa Yang Baik-Baik”

gempak
10/09/2024
04:55 MYT
Isteri kepada penyanyi Hafiz Suip iaitu Nureffy Jesreel mencuri perhatian warganet di media sosial.
Terkini

Pengapit Lupa Jalan, Pengantin Wanita Drive Sendiri Kereta Pergi Menikah!

gempak
09/09/2024
07:55 MYT
Gelagat seorang pengantin wanita mengambil alih 'stereng' daripada rakannya yang juga pengapit mencuit hati netizen.