,
Nusantara

Obses Jimin BTS dan K Pop, Pria ini Lakukan Oplas Mencecah Rp 7 Milyar

Gempak ID
21/08/2020
05:26 MYT
Hanya karena begitu terpesona dengan Jimin BTS dan meminati K Pop, seorang penyanyi pria asal Inggris yang bernama Oliver Frost menghabiskan sekitar Rp 7 Milyar selama 7 tahun terakhir untuk menjalani operasi plastik.
Ia yang juga dikenali dengan nama Oli London mengaku banyak operasi plastik sejak pertama kali mengubah bentuk hidung termasuk prosedur untuk memutihkan kulitnya setelah ketagih melakukan oplas.
"Saya sudah melakukan operasi hidung lima kali. Saya mengalami pengurangan tulang pipi. Saya telah melakukan operasi tulang rahang.
Saya telah melakukan operasi dagu - dua operasi pada dagu saya. Mataku sudah selesai. Dan saya juga melakukan sedot lemak di area dada," ucapnya seperti yang dilansir dari Barcroft media.
Oli London juga mengatakan ia ingin orang di sekitarnya melihat ia seperti Jimin dan mendefinisikan penyanyi utama BTS itu sebagai sempurna.
"Dia adalah kesempurnaan, bentuk rahangnya, bibirnya suaranya, semuanya. Saya suka citra sempurna semacam itu, mereka semua terlihat seperti boneka.
"Jadi saya memutuskan tidak ingin terlihat seperti orang yang normal. Saya ingin terlihat seperti boneka K-Pop, seperti Jimin," ungkap Oli London.
Instagram: @londonoli
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Penyanyi Kacak Dari Brunei, Rizal Rasid Tampil Dengan Lagu Rancak, Cerita Tentang Tarikh Luput Dalam Relationship

gempak
10/08/2024
15:00 MYT
Baru sahaja pulang dari membuat persembahan di acara ASEAN-Korea Music Festival 2024 (Round Festival) yang bertempat di Busan, Korea Selatan, penyanyi kacak asal Brunei, Rizal Rasid kembali dengan single pop rancak terbaharu berjudul ‘Tarikh Luput’.
Hiburan

A.R Rahman Cerita Momen Nostalgia Jumpa Mendiang Michael Jackson, Hampir Rakam Lagu Bersama - "Sayangnya Dia Pergi Lebih Dahulu"

gempak
09/07/2024
15:41 MYT
Penyanyi dan komposer terkenal India, A.R Rahman berkongsi momen nostalgik bersama Raja Pop Dunia, mendiang Michael Jackson ketika hayatnya sekitar 15 tahun lalu.
Hiburan

Miss K: Alahai...Aktres Cantik Bercinta Dengan Lelaki Berstatus Suami Orang

gempak
11/06/2024
02:30 MYT
Tengah sedap breakfast pagi-pagi ni tiba-tiba kawan Miss K foward satu gossip panas ni! Terus hilang mood Miss K nak me time sekejap. Lahhh tiber.
Hiburan

Miss K: Pelakon Lelaki Teringin Nak Tampar Aktres Sebab Buat Hal Di Set, Netizen Petik Nama Baizura Kahar?

gempak
31/05/2024
08:02 MYT
Miss K nak rewind baliklah, kecoh baru-baru ini katanya ada seorang pelakon lelaki ni teringin nak tampar seorang aktres sebab buat hal dekat set.
Hiburan

Noryn Aziz Menangis Bincang Isi Lagu Kertas Dengan Amylea - "Ia Jeritan Batin Kepada Tuhan, Terkenang Peristiwa ..."

gempak
05/04/2024
11:34 MYT
Kertas yang dibalut dalam nuansa Pop Balada Melayu dialun dengan cukup gemersik oleh Noryn.