,
Viral

Pamer Wajah Anak Bungsunya, Nikita Mirzani Ungkap Tidak Akan Terpisah dari Anak Anaknya

Gempak ID
07/08/2019
05:21 MYT
Nikita Mirzani kini diketahui sedang menikmati liburan di Paris, Prancis. Dirinya mengunggah foto keseruan liburannya termasuk pertemuan dengan rockers Lenny Kravitz beberapa hari lalu.
Namun kini, wanita penuh kontroversi itu kembali menyita perhatian netizen. Nikita buat pertama kali mengunggah foto mendedahkan wajah anak bungsunya, Arkana Mawardi.
Arkana Mawardi yang merupakan anak hasil pernikahannya dengan Dipo Latief dilahirkan pada April 2019. Sejak lahir, Nikita belum pernah mendedahkan wajah anaknya kepada publik.
Hanya kali ini spesial berlatar belakang Menara Eiffel, Nikita penuh bahagia mengendong Arkana dan ditemani sang abangnya, Azka Mawardi.
Di kolom captionnya, Nikita, 33, menuliskan curhat yang cukup panjang dalam bahasa Ingeris.
Di awal curhatnya, Nikita mengungkapkan dia tidak bisa mengubah cara publik memandang diri, tetapi bersyukur karena dikaruniakan tiga cahaya mata yang menbuat hidupnya indah.
"Saya sangat bersyukur dan gembira karena sejatinya menjadi ibu tiga anak adalah hal terbaik yang berlaku dalam hidup saya," tulis Nikita sekitar 20 jam lalu di akun Instagramnya, seperti yang dilihat Gempakid.
Nikita juga mengatakan dirinya tidak akan terpisah daripada anak anak yang menjadi kekuatan dan memberi kebahagian dalam hidupnya.
“Jika kamu seorang ibu, kamu akan paham apa yang kukatakan. Kebahagiaan mereka adalah satu-satunya tujuan hidup saya.
"Ibu mencintai kalian kemarin, hari ini, dan selamanya kita tidak akan terpisah. Kalian akan selalu memiliki hatiku bersamamu,” ujarnya sembari mengatakan fokus hidupnya kini adalah kebahagiaan anak anak.
Padahal di saat ini, Nikita berdepan kasus Kekerasan dalam Rumah Tangga yang dilaporkan mantan suaminya, Dipo Latief ke polisi.
Sebelumnya, mantan suami keduanya, Sajad Ukra juga pernah melaporkan Nikita ke polisi juga terkait isu kesulitan bertemu anak.
Instagram: @nikitamirzanimawardi_17
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Sukan

Paralimpik Paris 2024: Datuk Latif Romly Bawa Pulang Pingat Perak

gempak
08/09/2024
00:02 MYT
Hasrat untuk melihat atlet olahraga para negara, Datuk Abdul Latif Romly untuk terus 'terbang tinggi' mempertahankan pingat emas dalam saingan lompat jauh T20 (kecacatan intelektual) di Sukan Paralimpik Paris 2024 tidak kesampaian apabila dia hanya memperoleh perak sebentar tadi.
Sukan

Paralimpik Paris 2024: Liek Hou Hampiri Pertahan Emas, Fareez Tumpu Penentuan Gangsa

gempak
02/09/2024
03:25 MYT
Jaguh badminton para negara, Cheah Liek Hou, hanya selangkah untuk mempertahankan pingat emas apabila mara ke final acara perseorangan lelaki SU5 (kecacatan fizikal), Sukan Paralimpik Paris 2024 di Arena Porte de La Chapelle awal pagi tadi.
Sukan

Paralimpik Paris: Liek Hou, Fareez Anuar Menang Aksi Pertama

gempak
29/08/2024
12:40 MYT
Jaguh perseorangan badminton para negara, Cheah Liek Hou, menepati ramalan memenangi perlawanan pertama kategori SU5 Kumpulan A Sukan Paralimpik Paris 2024, sebentar tadi.
Terkini

Pengasas Telegram, Pavel Durov Tidak Dibenar Tinggalkan Perancis

gempak
29/08/2024
03:55 MYT
Pengasas Telegram, Pavel Durov, kini berada di bawah siasatan rasmi dan tidak dibenarkan meninggalkan Perancis, menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh pendakwa Perancis pada Rabu.
Sukan

Jutawan Sekelip Mata! Atlet Pakistan Terima Habuan Wang Tunai RM2.6 Juta, Seekor Kerbau

gempak
14/08/2024
07:00 MYT
Atlet rejam lembing Pakistan, Arshad Nadeem menerima pengiktirafan meluas dan ganjaran kewangan sangat lumayan, hanya beberapa jam selepas memenangi pingat emas pada temasya sukan Olimpik Paris, lapor laman berita DNA India.