,
Artis Korea

“Dia Orang Biasa, Mohon Jasa Baik Jangan Dedah Wajahnya” - Jisoo TAHITI Umum Bakal Berkahwin, Suami Bukan Selebriti

Mya Amri
02/08/2021
12:45 MYT
Bekas anggota kumpulan K-pop TAHITI, Jisoo mengumumkan bakal berkahwin tidak lama lagi.
Menerusi akaun Instagramnya, Jisoo memaklumkan bakal suaminya itu bukan selebriti.
Disebabkan perkara itu, Jisoo memohon jasa baik supanya tidak mendedahkan wajah bakal suaminya demi privasi mereka.
“Ini adalah Shin Jisoo, seorang bakal pengantin yang sangat gembira setiap hari kerana menerima begitu banyak ucapan tahiah.
“Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat dan juga mereka yang masih lagi memberikan sokongan (sejak sekian lama saya aktif sebagai selebriti).
“Bagaimanapun saya ingin membuat satu permintaan, saya juga memohon maaf kerana harus berkongsi perkara ini di hantaran Instagram saya.
“Bakal suami saya hanyalah orang biasa yang tidak pernah muncul di kaca televisyen. Jadi apabila ada pemberita yang mahu menerbitkan gambar pasangan kami, saya memohon anda untuk tidak mendedahkan wajahnya.
“Sebahagian besar wartawan mengaburkan wajahnya, tetapi kadang-kadang ada juga beberapa gambar yang tidak, jadi sebab itulah saya membuat coretan ini.
“Saya masih lagi mempunyai kekurangan dalam banyak perkara, tetapi saya akan bekerja keras untuk menjadi seseorang yang matang dengan langkah yang diambil. Sekali lagi, terima kasih kepada anda yang mengucapkan tahniah,” jelasnya.
Jisoo memulakan kerjaya bersama TAHITI pada tahun 2012 dan meninggalkan kumpulan itu pada tahun 2017. Dia kini bekerja sebagai pengajar Pilates.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang dunia hiburan Korea, layari GEMPAK CHINGU
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

40 Hari Berkahwin, Wanita Minta Cerai Sebab Suami Mandi Sekali Sebulan

gempak
19/09/2024
00:55 MYT
Seorang isteri memfailkan perceraian selepas 40 hari berkahwin kerana suaminya jarang mandi dalam kejadian di bandar Agra, India.
Hollywood

Charlie Puth Kahwin Kekasih Zaman Sekolah, Majlis Ringkas Di Rumah Keluarga

gempak
18/09/2024
06:55 MYT
Penerbit, penyanyi dan penulis lirik terkenal Charlie Puth berkongsi berita gembira apabila berkongsi butiran dan foto serta video perkahwinan bersama kekasihnya, Brooke Sansone.
Hiburan

Tenang Berdepan Kontroversi Melibatkan Perkahwinan Didakwa Tidak Sah, Angeline Tan Syukur Suami Beri Keyakinan - “Kami Menerima Banyak Panggilan & Mesej, Malah…”

gempak
12/09/2024
23:45 MYT
Dalam agama Islam, akad nikah adalah perkara yang wajib dilakukan untuk menjadi pasangan suami isteri. Namun, pernikahan antara Angeline Tan dan Sabri Yunus pernah menjadi isu suatu ketika dahulu.
Hiburan

Raline Shah Minta Ibu & Bapa Carikan Jodoh : “Saya Tinggal Pilih”

gempak
11/09/2024
14:50 MYT
Aktres Indonesia, Raline Shah terkenal bukan hanya kerana bakat lakonan tetapi kejelitaannya.
Hiburan

Tiada Lagi Cinta, Rossa Lebih Selesa Berkawan Dengan Bekas Suami - “Kami Seperti Abang Dan Adik”

gempak
10/09/2024
02:06 MYT
Penyanyi dari seberang, Datuk Seri Rossa, mendedahkan anak tunggalnya, Rizky Langit Ramadan, tidak bersetuju sekiranya dia dan bekas suami, Yoyo, merujuk semula sebagai suami isteri.