Kumpulan K-Pop Pentagon kini kembali dengan mini album ke-11 berjudul Love Or Take dengan lagu Do or Not.

Bagaimanapun Jinho dan Hui tidak dapat hadir ke sidang media perlancaran mini album mereka yang diadakan baru-baru ini kerana menjalani latihan khidmat tentera.

Disebabkan tugas wajib itu juga, anggota Pentagon, Hongseok, Shinwon, Yeo One, Yan An, Yuto, Kino, dan Wooseok berkongsi pendapat mereka mengenai promosi yang berlangsung tanpa dua ahli lain.

“Secara jujurnya, masih terasa janggal apabila kekurangan dua ahli. Saya masih lagi cuba membiasakan diri dengan keadaan itu. Saya akan cuba membuatkan diri saya selesa sepangan promosi ini,” kata Wooseok.

“Oleh kerana ketiadaan ahli dan juga ketua kumpulan pada masa ini, kami merasakan keperluan untuk mempunyai pemikiran yang berbeza bagi promosi kali ini.

“Selain itu kami juga akan sentiasa mengingatkan diri kami bahawa tidak semua orang yang ingin menjadi sebahagian daripada promosi ini akan dapat mengambil bahagian, jadi kami akan berusaha lebih gigih tolong antara satu sama lain,” tambah Shinwon.

Wooseok dan Shinwon berkata demikian dalam sidang media mini album ke-11 Pentagon berjudul Love Or Take yang diadakan baru-baru ini.

Untuk mengetahu lebih lanjut mengenai dunia hiburan Korea, layari Gempak Chingu

Saksikan muzik video terbaharu Pentagon, Do or Not di bawah.