Viral

Minta Cerai, Benazir Endang Masih Berusaha Hubungi Limbad

Gempak ID
03/12/2019
08:06 MYT
Benazir Endang hingga kini masih mencoba berusaha berkomunikasi dengan pesulap Limbad. Diungkapkannya, ia ingin meminta diceraikan lantaran tak kuat dengan masalah yang dialami.
"Belum (ada komunikasi dengan Limbad)," kata Benazir selaku istri kedua Limbad di kawasan Tendean, Jakarta Selatan, Senin (2/12).
Perihal cerai, Benazir memang belum mengungkapkan secara terang-terangan. Saat ditanya soal tersebut, ia justru bungkam.
"Belum ada apapun dari Masternya (Limbad). Masternya susah dihubungi. Udah ya," tutur kerabat Benazir.
Beberapa belakangan ini, Benazir muncul terkait masalahnya yang mengaku mendapat pelakuan tidak menyenangkan dari anak dan istri pertama Limbad.
Kredit Foto: Trans TV, LINE Today
Oleh: Syba
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dakwaan Harith Iskander Berlaku Curang, Bekas Isteri Pilih Untuk ‘Tutup Buku’ - “Apa Yang Penting, Kami Memaafkan Antara Satu Sama Lain”

gempak
25/07/2024
06:25 MYT
Susulan pengakuan pelawak Harith Iskander yang mengakui rumah tangga retak akibat kesilapan sendiri mengundang pelbagai spekulasi netizen yang ada antaranya mendakwa ia kemungkinan melibatkan kecurangan.
Hiburan

Perceraian Jalan Terakhir, Harith Iskander & Bekas Isteri Sudah Cuba Pelbagai Cara Untuk Selamatkan Rumah Tangga - “Ketika Melafazkan Talak, Sudah Pastinya…”

gempak
25/07/2024
05:55 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander memberitahu dia dan bekas isterinya iaitu Dr Jezamine Lim sudah melakukan pelbagai cara untuk menyelamatkan rumah tangga mereka.
Hiburan

Harith Iskander Sah Cerai Talak Satu, Tetap Jalinkan Hubungan Baik Dengan Bekas Isteri - “Punca Dia, Biasalah Tiada Persefahaman…”

gempak
25/07/2024
04:44 MYT
Rumah tangga Harith Iskander dan Dr Jazemine Lim yang dibina selama 14 tahun berakhir dengan perceraian selepas pelawak itu melafazkan cerai talak satu.
Hiburan

Harith Iskander & Isteri Tetap Tenang, Hadir Untuk Prosiding Kes Perceraian

gempak
25/07/2024
04:08 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander hadir bersama isterinya, Dr Jazmine Lim di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada pukul 11.50 pagi Khamis untuk prosiding sebutan kes perceraiannya.
Hiburan

Ananda Natasha Akan Bongkar Bukti Curang Jika Keluarga Andika Putera Masuk Campur - "Saya Tak Pernah Beritahu Kenapa Kami Bercerai"

gempak
24/07/2024
09:25 MYT
Personaliti media dan juga bekas isteri kepada pempengaruh Andika Putera, Ananda Natasha menyatakan bahawa dirinya akan membuat pendedahan berkaitan perselingkuhan bekas suaminya sekiranya terlalu banyak campur tangan daripada pihak keluarga sebelah lelaki.