Kita dan telefon pintar bagaikan tidak dapat dipisahkan. Segalanya dihujung jari kita. Berhubung dengan yang tersayang, bekerja, muat naik dan edit foto untuk media sosial, transaksi bank secara online dan banyak lagi semuanya kini lebih mudah dan pantas hanya menggunakan telefon bimbit.

Dengan adanya Huawei nova 7 Series, anda tak perlu risau lagi akan kehilangan aplikasi kegemaran. Selepas diuji, pengguna kini boleh gunakan Huawei AppGallery pada telefon pintar anda untuk muat naik semua aplikasi kegemaran.

Dan tahukah anda banyak lagi aplikasi yang anda boleh terokai hanya dengan Huawei AppGallery? Semudah ABC!





Apa Istimewanya Phone Clone?

Gunakan Phone Clone untuk memindahkan data dengan cara yang lebih mudah kerana anda dapat memindahkan kenalan, SMS, log panggilan, nota, rakaman, kalendar, foto, muzik, video, dokumen dan aplikasi dari telefon lama ke telefon pintar Huawei baru anda. Senang kan?





HUAWEI AppGallery: Lebih Selamat, Lebih Storan, Lebih Ganjaran

Antara aplikasi Huawei: Huawei AppGallery, Huawei Browser, Huawei Assistant (berita dan bantuan AI), Huawei Cloud, Huawei Email, WPS Premium (Aplikasi Pejabat), MeeTIME (Panggilan Video), Huawei Welink (Aplikasi Telekomunikasi), Huawei Readers (Aplikasi Bacaan), Huawei Calander, Huawei Music, Huawei Video. Huawei exclusive: Huawei Theme dan Huawei Member Centre.

Tips Tambahan: Huawei FindApps adalah satu lagi aplikasi berguna yang menawarkan hub untuk membantu pengguna mencari aplikasi yang diperlukan sekali gus membawa pengguna kepada sumber yang boleh diperolehi dengan lebih mudah. Huawei AppGallery juga memberi ganjaran penggunanya apabila mereka menggunakan Huawei AppGallery untuk memuat naik apa jua aplikasi. Pengguna boleh menebus hadiah selain pelbagai tawaran menarik di Huawei AppGallery Gift Centre dengan mata ganjaran Huawei Points.


Anda Pasti Jatuh Cinta Dengan Huawei App Gallery!

Zaman sekarang anda tak perlu bersusah payah keluar ke mana-mana kerana semuanya boleh dilakukan dengan menggunakan telefon pintar! Sama ada mencari maklumat, media sosial, atau bahkan bermain permainan, sebutlah apa sahaja semuanya dihujung jari saja.


Anda gemar membeli-belah atau gemar bersenam? Anda boleh memilih untuk kekal berada di mana saja anda berada. Malah dengan menikmati aktiviti ini - inilah cara anda dapat melakukan perkara yang anda gemari malah lebih selesa berada dirumah terutama pada musim PKP ini. Lakukannya melalui aplikasi yang terdapat di Huawei AppGallery dan di siri Huawei nova 7 baru.


Aplikasi yang boleh anda temui di Huawei AppGallery untuk sosial: Whatsapp, Instagram, Snapchat,







'Shopping' sakan di platform e-dagang Huawei nova 7 Series!

Sebuah Homegrown yang baru membolehkan anda membeli semua keperluan gaya hidup dalam satu aplikasi dan dihantar terus ke pintu rumah anda. Nak dapatkan bahan makanan dan produk segar juga tidak menjadi masalah lagi.

Aplikasi yang anda dapati di Huawei AppGallery untuk e-commerce: Shopee, Lazada, Carings





Strim Lebih Lama!

Nikmati video, drama dan permainan kegemaran anda dengan Siri Huawei nova 7 yang baru. Layan drama Korea popular yang trending di media sosial sambil merangkul selimut paling selesa dirumah! Dan jika anda bukan penggemar rancangan drama, tiada masalah! Boleh cuba pelbagai permainan mudah alih yang lebih menghiburkan.
Aplikasi yang anda dapati di Huawei AppGallery untuk hiburan: Netflix, Viu, DimSum






Terokai Kelebihan Huawei AppGallery
  1. Jika anda pengguna Huawei, dapatkan ganjaran apabila anda menggunakan Huawei AppGallery untuk aplikasi anda! Dengan sistem ganjaran yang memberi anda lebih banyak Poin Huawei semakin banyak anda muat naik, anda boleh menggunakan ID Huawei anda untuk menebus hadiah dan pek hadiah menarik di AppGallery Gift Centre. Terdapat juga banyak cabutan bertuah yang berterusan bagi pengguna untuk memenangi hadiah menarik - memastikan tidak ada yang meninggalkan tangan kosong semasa menggunakan Huawei AppGallery store.
  1. Cuba aplikasi ini sendiri sekarang dari Huawei AppGallery dengan Huawei nova 7 Series yang baru. Dengan lebih daripada 390 juta pengguna bulanan di seluruh dunia, ia adalah gedung aplikasi ketiga terbesar di dunia yang mengandungi aplikasi ini dan lebih banyak lagi yang berfungsi di mana-mana telefon pintar, tablet, dan alat pakai Huawei. Cari aplikasi terpilih, permainan menarik, hadiah dan hadiah yang disusun untuk anda nikmati dengan selamat pada bila-bila masa, di mana sahaja di seluruh peranti anda!



Tonton video di bawah untuk mengetahui lebih lanjut!

Untuk informasi tentang Huawei AppGallery ini, sila layari https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery