Ramai yang mengadu pakej langganan yang ditawarkan Astro mahal, betul ke? Adakah anda tahu kini Astro menawarkan satu pakej yang menarik tanda menghargai pelanggannya.

Semalam admin sempat memberi bayangan di akuan Instagram Astro tentang tawaran hebat ini dengan mengajak pengikutnya bermain teka-teki tentang harga yang paling sesuai jika tiga saluran (Sukan, Disney + Hostar dan HBO GO) digabungkan dalam satu pakej.

Rata-rata yang membalas soalan itu menyatakan harga melebihi ratus ringgit! Jawapanya tidak sama sekali.

Dengan pelancaran kempen RM 99.99 Unstoppable Deals, Astro telah menawarkan pakej pek platinum dan premium terbaharu dngan harga serendah RM99.99 Sahaja! Inilah tawaran yang sangat menarik dan berbaloi untuk dilanggan sebagai hiburan seisi keluarga.

Mengapa perlu menghabiskan RM 100 untuk keluar berjalan sedangkan anda boleh mengeratkan hubungan sekeluarga dengan melanggan premium pack yang tidak melebih RM100 ini.

Menarik lagi bukan sekadar itu sahaja, anda turut boleh melayan lebih dari 100 siaran menarik dari luar dan dalam negara seperti HBO GO, Disney+ Hotstar,Netflix, Live Sports dan banyak lagi.

Jangan lepaskan pakej berharga ini yang berlangsung selama sebulan sahaja. Langgan sekarang sebelum anda menyesal #MyAstroMomments.