,
Keluang Man

Berarak Dari LRT Dang Wangi, 100 Keluang Man Edar Wonda Kopi Kepada Peserta Keretapi Sarong 2024

Asyraf Roslan
15/09/2024
07:41 MYT
Meskipun sudah melabuhkan tirai untuk edisi ke-8, kemeriahan acara Keretapi Sarong 2024 masih lagi terasa.
Pelbagai aktiviti menarik telah diadakan sepanjang acara berlangsung antaranya joget lambak, cabutan bertuah, persembahan artis dan banyak lagi.

100 peserta terlibat

Namun lebih menarik perhatian, apabila ada 100 orang peserta berpakaian seperti superhero ikonik Malaysia, Keluang Man pada acara tersebut.
Mereka telah memulakan perarakan meraka dari LRT Dang Wangi sehingga ke lokasi akhir Keretapi Sarong iaitu di Lanai, Matic Kuala Lumpur.

Bukan sahaja hadir ke Keratapi Sarong, mereka juga turut mengedarkan 3,600 tin Wonda Kopi edisi Kluang buat peserta yang ada di acara tersebut secara percuma.

Pengedaran kopi edisi khas ini untuk memberi peluang kepada peserta yang hadir rasa kopi tempatan yang memberikan kesan kuat dengan setiap tegukan.
Bagi anda yang tidak berkesempatan, anda juga boleh dapatkan Wonda Kopi edisi Kluang di kedai-kedai utama di seluruh negara.

BERITA TRENDING: Fail Cerai Terhadap Fattah Amin, Fazura Nampak Tenang...

​BERITA TRENDING: Mural Gergasi Keluang Man, Nas Anggap Satu Penghormatan - “Paling Besar, Tiga Tingkat Memang Hebat”

​BERITA TRENDING: Jadi Lokasi Ikonik Penggambaran Filem, Mural Gergasi Keluang Man Setinggi Tiga Tingkat Diabadikan Di Kluang Johor

​BERITA TRENDING: Kehadiran Keluang Man & Pelakon Filem Kahar: Kapla High Council Meriahkan Lagi Perarakan Hari Kebangsaan Ke-67

Filem aksi superhero ikonik yang paling dinantikan di Malaysia, Keluang Man terbitan Astro Shaw, secara rasmi memulakan penggambaran pada 4 Mei 2024 dan baru sahaja menamatkan penggambaran utama.
Penggambaran berlangsung di sekitar Lembah Klang dan di Kluang, Johor, sebuah lokasi yang erat kaitannya dengan animasi Keluang Man.
Filem terbitan Astro Shaw ini diarahkan oleh Anwari Ashraf.
Keluang Man menampilkan barisan pelakon terkenal termasuk Nas Muammar Zar, Remy Ishak, Anwaar Beg Moghal, Datuk Rosyam Nor, Shweta Sekhon, Halim Othman, Amelia Henderson, Sham Sunder, Dennis Yin, dan ramai lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Kumpul Button Badge, Tercongok Depan TV Antara Memori Terindah Zaman Animasi Keluang Man! Pengarah; "Inilah Candu Nostalgia"

gempak
16/09/2024
04:55 MYT
Dua dekad menjadi fenomena dalam kalangan peminat animasi tempatan, siri animasi popular Keluang Man yang akan diadaptasi dalam format filem kian dinantikan peminat tempatan.
Hiburan

"Nak Tunjuk Identiti Malaysia Kepada Pelancong" - Peserta Keretapi Sarong Siapkan Busana Bunga Raya Dalam Masa Sehari

gempak
14/09/2024
06:25 MYT
Mengayakan busana bunga raya sempena Keretapi Sarong 2024, kehadirannya di stesen KL Sentral menjadi tumpuan ramai.
Hiburan

Noraniza Idris Tak Fikir Soal Gelaran Datuk, Anggap Ia Rezeki Jika Dapat – “Ada Orang Murah Rezeki Dia”

gempak
03/09/2024
21:55 MYT
Penyanyi Noraniza Idris menyifatkan penganugerahan gelaran Datuk kepada selebriti adalah rezeki yang ditentukan Allah.
Viral

Durian + Kopi, Pesakit Rebah Di Pintu Klinik! Dr. Samhan Kongsi Punca Keracunan Ringan

gempak
15/07/2024
00:01 MYT
Seorang pesakit rebah di pintu sebuah klinik kerana mengalami pening, rasa mual akibat pengambilan kopi selepas menikmati durian.
Hiburan

Calon Wonda Coffee Keluang Man of the Month: Jom Kenali Sukarelawan Pemurah Hati, Saharuddin Amirullah

gempak
30/05/2024
13:09 MYT
Popular di TikTok, Saharuddin Amirullah merupakan pempengaruh dan pencipta kandungan yang sering membantu golongan yang memerlukan.