,
Muzikal Lawak Superstar 4

MLS4: Zulin Aziz Kembali Ke Pentas Lawak Selepas ‘Termakan’ Pujukan Seorang Artis! - “Ikutkan, Saya Memang Tak Nak Tapi…”

Asyikin Mayudin
20/09/2024
13:55 MYT
Pelakon Zulin Aziz mendedahkan dia pada mulanya tidak mahu menyertai pentas Muzikal Lawak Supertar 4 (MLS4) namun akhirnya berubah fikiran selepas termakan pujukan penyampai radio, Sharifah Shahirah.

Pujukan Shiera

Berkongsi lebih lanjut, Zulin memberitahu salah seorang kumpulannya iaitu Chiwan yang meminta pertolongan Sharifah Shahirah atau Shiera untuk memujuknya.

“Sebelum ini memang saya tolak sebab komitmen saya dah pergi ke arah lain, saya dah ada perniagaan sendiri kan. Cerita dia, saya memang tak nak tapi ada satu artis ini… Chiwan gunakan satu artis ni untuk pujuk saya.

“Artis itu berjaya memujuk saya dengan kata-kata dia. Artis itu adalah kak Shiera Ijoy. Kerana dia saya berada di sini. Bila kak Shiera pujuk, suruh saya masuk juga sebab kata dah tidur lama sangat,” kata Zulin kepada Gempak.

Bahagikan masa

Menyedari kebenaran dalam pujukan Shiera, Zulin memberitahu dia akan mencuba untuk membahagikan masa untuk perniagaan dan pentas MLS4.

“Sebenarnya betul la apa dia cakap, perniagaan itu tetap berjalan dan pentas MLS pun bukan setiap hari. Takkan tak boleh nak bahagikan masa. Mungkin saya ini seorang yang akan fokus satu benda saja.

“Insya-Allah kali ini saya akan cuba bahagikan masa dan saya rasa ini juga masa untuk saya ‘comeback’. Sebab lagi lama, orang akan lupa,” ujarnya.

Tak masalah nak berlawak

Dalam pada itu, Zulin turut memberitahu dia tidak mempunyai masalah untuk membuat lawak memandangkan masih aktif melakukan konten seperti itu di laman sosial.

“Kalau masih ikut saya, mereka tahu yang saya masih aktif dengan konten lawak. Cuma saya tidak berada di pentas. Dalam drama yang saya terlibat pun ada juga watak yang memerlukan saya berlawak,” katanya.

Zulin bersama Chiwan dan Nizam Jentik-Jentik akan beraksi di pentas MLS4 dengan membawa nama kumpulan Zuara.
Buat julung kalinya, program komedi ini menampilkan gabungan dua figura legenda dalam industri komedi iaitu pelawak Saiful Apek dan Harith Iskander, bersama dengan pelakon wanita popular, Anna Jobling di bangku juri.
Manakala Dato’ AC Mizal bakal diperkenalkan sebagai pengacara utamanya.
‘Muzikal Lawak Superstar 4’ akan bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen CIDB, Cheras bermula 22 September dan turut boleh distrim menerusi On Demand di Astro Ultra/Ulti Box serta aplikasi Astro GO dan sooka untuk pilihan yang fleksibel.

ARTIKEL BERKAITAN: Zulin Aziz Lebih Gembira Ditegur Hamil Berbanding ‘Gemuk’ - “Nak Cakap Balik Dekat Orang Yang…”

ARTIKEL BERKAITAN: Zulin Aziz Nasihat Jangan Asyik Nak Kecam Orang - “Reti Siang Ikan Tapi Malas Masak Pun Tak Guna”

ARTIKEL BERKAITAN: Zulin Aziz Ajak Influencer & Selebriti Kongsi Sokongan Terhadap Palestin - “Kita Tak Mampu Pergi Perang…”

ARTIKEL BERKAITAN: MLS4: Bawa Sentuhan ‘Magika’, Muzikal Lawak Superstar 4 Tampil Dengan Kombinasi Pempengaruh, Pelakon & Pelawak!

Dapatkan Pek Astro sekarang dengan diskaun 30%* dan pemasangan percuma dari hanya RM41.99/sebulan.
Raikan saat-saat bersama dengan #AstroBaharu – Hiburan kini lebih mantap untuk seisi keluarga. Layari astro.com.my untuk maklumat lanjut.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
muzikal-lawak-superstar-4

MLS4: Impian Harris Anuar Nak Beraksi Di Pentas Komedi Tercapai, Bersedia Untuk Curahkan Idea - “Saya Rasa Rugi Kalau Kami Buat…”

gempak
19/09/2024
12:55 MYT
Hasrat pempengaruh media sosial, Harris Anuar untuk beraksi di pentas komedi akhirnya tercapai apabila dia bersama rakannya, Tajuddin Bakar dan pelawak senior, Tapai menyertai Muzikal Lawak Superstar 4(MLS4).
muzikal-lawak-superstar-4

MLS4: Puteri Sarah Anggap Pentas Muzikal Lawak Superstar 4 Seperti ‘Fear Factor’ - “Kita Nak Cuba Cabar Diri Untuk…”

gempak
18/09/2024
08:55 MYT
Buat pertama kali, pelakon Puteri Sarah Liyana menyertai program realiti lawak, Muzikal Lawak Superstar 4 bersama kumpulan Gebu yang turut dianggotai pelawak Mamak Puteh dan Ilham Abata.
Hiburan

MLS4: Tiada Kecaman & Tekanan, Ali Puteh Kembali Beraksi Di Pentas Komedi - “Saya Masuk Ini Tanda Hadir…”

gempak
13/09/2024
13:55 MYT
Kembali ke pentas komedi, pelawak Ali Puteh meluahkan rasa syukur kerana penyertaannya dalam program Muzikal Lawak Superstar 4 tiada tekanan seperti sebelum ini.
Hiburan

Zulin Aziz Lebih Gembira Ditegur Hamil Berbanding ‘Gemuk’ - “Nak Cakap Balik Dekat Orang Yang…”

gempak
13/09/2024
00:55 MYT
Pelakon Zulin Aziz memberitahu dia tidak kisah sekiranya ada orang menegur bentuk badannya kelihatan semakin berisi disebabkan mengandung.
muzikal-lawak-superstar-4

MLS4: Bawa Sentuhan ‘Magika’, Muzikal Lawak Superstar 4 Tampil Dengan Kombinasi Pempengaruh, Pelakon & Pelawak!

gempak
11/09/2024
07:00 MYT
Astro kembali menggabungkan pelakon, pelawak, penyanyi dan pempengaruh di atas pentas komedi muzikal menerusi musim terbaharu ‘Muzikal Lawak Superstar 4’.