Kaw

Sara Ali Buka Tudung?

Mohamad Bakar
04/04/2017
04:47 MYT
Gambar Sara Ali tidak bertudung bersama seorang lelaki ketika bercuti di Shanghai, China mencetuskan persoalan apakah pelakon berkenaan sudah kembali kepada imej asal. Rojak Daily Kaw! berasakan apakah Sara Ali juga akan mengikuti jejak Uqasha Senrose yang turut membuka tudung hingga mengundang sensasi sebelum ini.
Sara Ali mula bertudung Januari tahun lalu. Perubahannya ke arah kebaikan itu dilihat cukup bagus. Namun dengan penyebaran gambar berkenaan, hati dan iman dia juga sudah rapuh. Saat ditanya kepadanya mengenai kebenaran yang dirinya sudah tidak bertudung, pelakon filem Penunggu Istana dan Songlap itu belum dilihat bersedia memberikan kenyataan.
Malah, dia minta diberikan masa.
“Saya no komen hal ini,” katanya ringkas.
Gambar Sara Ali tidak bertudung itu dimuat naik menerusi laman Instagram lelaki yang berada di sebelahnya ketika bercuti di Shanghai. Kurang pasti apakah status lelaki berkenaan dengan Sara?
“Great moments spent with this extra special one @ilaraa5 (difahamkan laman Instagram private baru Sara Ali). Not thinking of sad departures but thankful for her timely #shanghai visit. xoxox,” tulis lelaki berkenaan.
Malah lebih mengejutkan menerusi laman Instagram lelaki itu, turut kelihatan video yang dimuat naiknya sedang berparti di kelab malam di sana dengan turut tag nama @sararitory (akaun Instagram rasmi Sara Ali). Cuma kurang pasti apakah tag nama Sara Ali itu seperti bermaksud pelakon itu juga turut berada di kelab malam berkenaan.
Sebelum ini, akaun Instagram lelaki itu boleh diakses secara terbuka. Namun ketika isu penyebaran gambar ini sudah mula panas, dia sudah privatekan akaunnya.
Related Topics
Must-Watch Video
Hiburan

Cuaca Cecah 53 Darjah Selsius Di Tanah Suci, Alyah Alami Demam & Batuk - "Ini Kali Pertama Saya ..."

gempak
25/06/2024
06:55 MYT
Penyanyi Datin Alyah mendedahkan kesihatannya sedikit terganggu sewaktu menjalankan ibadah haji ketika ini.
Berita

Gelombang Haba Landa Iraq, Suhu Lebih 50 Darjah Selsius

gempak
19/06/2024
02:55 MYT
Gelombang haba melanda Iraq dengan beberapa wilayah mencatatkan suhu 50 darjah Celsius pada Selasa, menurut kenyataan daripada Pertubuhan Meteorologi dan Seismologi Iraq, lapor Xinhua.
Berita

Dijemur Tengah Panas Selama 3 Jam, Murid Bakal OKU

gempak
30/05/2024
10:25 MYT
Seorang murid sekolah rendah yang didenda berdiri hampir tiga jam di bawah matahari terik dalam kejadian yang tular baru-baru ini bakal memegang status orang kelainan upaya (OKU)
the-hardest-singing-show

THSS: Dedikasi Persembahan Solidariti Untuk Faisal Halim, Aepul Roza Terima Komen Positif Daripada Edry

gempak
19/05/2024
14:30 MYT
Merupakan peserta keempat melakukan persembahan, Aepul Roza mempersembahkan lagu Panas nyanyian asal Gigi.
Viral

Dua Individu Kantoi ‘Berasmaradana’ Atas Jalan Raya? Netizen: “Tak Panas Ke?”

gempak
19/05/2024
01:55 MYT
Rakaman dua individu yang didakwa melakukan hubungan intim di atas jalan raya meraih pelbagai reaksi daripada wargamaya.