News

Siapakah Gadis Mirip Selena Gomez Ini?

Azwa Rahman
01/09/2016
03:59 MYT
Sekali terpandang gadis muda ini, sememangnya ada mirip dengan penyanyi comel, Selena Gomez.
Selena Gomez Malaysia yang dimaksudkan ini adalah Phanthegerow Louiselle Leo Estrop, atau lebih dikenali sebagai Phan yang berasal dari Sabah. Mempunyai darah campuran Belanda, “Ayah saya berbangsa Dusun campuran Belanda manakala ibu pula berbangsa Kadazan", katanya.
Amat meminati bidang lakonan dan nyanyian, dia sebenarnya tidak pernah terasa diri mirip Selena Gomez apatah lagi mengikuti cara solekan dan cara pemakaian penyanyi itu. “Sebenarnya sejak kecil lagi saya seorang yang tidak dikenali pun. Tapi ada teman-teman sekolah yang mula perasan wajah saya seiras Selena. Saya amat bersyukur dan berterima kasih pada Tuhan. Namun, saya lebih suka jika saya dikenali sebagai Phanthegerow yang mempunyai personaliti dan identiti yang tersendiri”, ujarnya.
Mengakui turut meminati Selena Gomez, lagu-lagu Selena senang meniti di bibirnya. “Saya paling suka dengan lagu 'Kill em with Kindness' kerana lagu tersebut banyak memberikan mesej yang baik”.
Pernah memenangi pertandingan Female Icon Sabah 2015, gadis berusia 18 tahun ini teringin sangat untuk berjumpa dengan penyanyi dan pelakon pujaannya itu. “Saya tidak berkesempatan untuk turun ke konsertnya di Kuala Lumpur baru-baru ini. Jika diberi peluang bertanyakan satu soalan pada Selena, saya ingin sangat tahu apakah kunci kejayaan Selena”, katanya di akhir perbualan.
Related Topics
Must-Watch Video
Hiburan

Good Vibes Festival 2024 Dibatalkan, Jadi Trending & Topik Hangat Di Media Sosial

gempak
01/07/2024
21:30 MYT
Penganjuran acara muzik tahunan, Good Vibes Festival 2024 yang dijadualkan berlangsung pada 20 dan 21 Julai depan telah pun dibatalkan serta merta.
Berita

Helikopter Agusta A109 LOH Mendarat Cemas, Ini Fakta Insiden Yang Perlu Anda Tahu

gempak
28/06/2024
12:13 MYT
Tentera Darat Malaysia (TDM) mengesahkan sebuah helikopter M81-11 (Agusta A109 LOH) melakukan pendaratan cemas di Landasan Terbang Kluang, Kem Mahkota Kluang, Johor, awal pagi tadi.
Filem

#Sheriff: “Selepas Lebih 10 Filem, Dapat Juga Merasa Trending” - Syafiq Yusof

gempak
01/05/2024
08:55 MYT
Alhamdulillah, tahniah Syafiq.
Viral

Mak Kiah Ferry Trending Di Jepun, Selamba Main Salji Pakai Baju Kelawar - “Love! Sumpah Nak Tahu Berapa Umur Dia”

gempak
22/01/2024
02:55 MYT
Fuh hebatlah Mak Kiah Ferry ni.
Laman Utama

Refreshing! Resepi Sprite Campur Teh Hisham Raus Mendunia, Ditonton 32 Juta Hingga Ke Eropah

gempak
14/08/2023
05:40 MYT
Jom belajar cara buat air sprite campur teh yang viral ni!