Setiap kali tiba Hari Raya, pasti meriah dengan sanak saudara berkumpul bersama. Tapi kali ini lebih istimewa kerana aplikasi Boost mahukan Aidilfitri anda lebih bermakna.

Tapi sebelum itu, jangan lupa untuk muat turun aplikasi Boost di App Store dan Google Play Store. Dah Muat turun? Dah Sedia? Dah Excited? Okay, jom kita mula!

Duit Raya Challenge

Duit Raya Challenge sangat best!

Sesiapa sahaja yang sudah mendaftar dengan Boost boleh menyertai Duit Raya Challenge dengan mengimbas kod QR. Kemudian akan akan dapat dua sampul duit Raya, dengan pelbagai jumlah nilai wang. Mudah saja permainannya. Satu sampul duit Raya anda simpan dan satu lagi hantarkan kepada keluarga atau teman yang belum menyertai permainan ini.

Mereka diberi masa 15 minit untuk mengaktifkan permainan. Bila mereka sertai, dalam masa 24 jam anda akan dapat dua lagi sampul Raya. Dan teruskan permainan dengan menghantar satu kepada keluarga atau teman yang lain pula. Kalau hari-hari anda kongsi dan jangan biarkan permainan terhenti, maka makin banyaklah duit raya anda! Best kan?

Hantar Duit Raya

Mudahnya hantar duit raya, tak kira dekat ataupun jauh.

Bayangkan betapa lecehnya nak tukar duit baru. Dengan Boost, hantar duit Raya hanya dengan klik sahaja. Anda boleh hantar duit Raya dalam apa jua jumlah yang anda inginkan kepada seorang atau lebih, tak kira di mana mereka berada. Paling best, anda boleh sesuaikan mesej raya mengikut kesukaan anda! Senang sangat kalau nak hantar duit Raya pada ahli keluarga dan teman-teman yang jauh di mata!

Boost Cup

Mana tahu, sebahagian daripada RM90,000 jadi milik anda!

Anda ada peluang untuk menang sebahagian daripada RM90,000! Seronok tak? Boost akan mengadakan permainan ramal pemenang dengan Boost Cup. Anda boleh memilih Pasukan Kuning atau Pasukan Biru. Setiap hari anda akan diberikan token percuma.

Dengan token ini, anda perlu meramalkan pasukan mana yang bakal memenangi perlawanan bola sepak yang bakal berlangsung mengikut waktu yang sama berlangsungnya perlawanan Piala Dunia.

Jika ramalan anda tepat, anda akan mendapat markah. Lebih banyak ramalan yang tepat, lebih banyak markah yang anda akan perolehi.

Raya sakan dapat duit dari Boost.

Untuk anda dapatkan lebih banyak token untuk lebih meramalkan lebih banyak perlawanan, anda hanya perlu gunakan Boost untuk Imbas & Bayar atau Beli Tambah Nilai, atau juga membeli baucer digital.

Jika anda antara yang memperolehi markah tertinggi, anda akan memenangi sebahagian daripada RM90,000. Raya sakan!

Tunggu apa lagi? Muat turun aplikasi Boost sekarang!