UTAMAHALAMAN SAYAVIDEORANCANGANROJAKDAILYZON LAWAKSALAM MUSLIMPERADUAN

Seram Gempak!

Korang suka cerita-cerita yang seram? Nak layan pengalaman-pengalaman orang lain yang lebih menakutkan?

Jom kita tengok semua cerita yang min dah susun untuk korang!

Terbaik & fresh khas dari Gempak!

Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan - LEPAK SERAM EP5 | PART 3

Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan - LEPAK SERAM EP5 | PART 3

Faa dan Cak lepak bersama ditemani oleh Faiz & Neyna.. Neyna menceritakan kisah rakan baiknya yang terkena sihir oleh bekas kekasih. Waktu kejadian berlaku, Neyna menemani rakannya itu untuk pergi berubat. Setibanya mereka di rumah ustaz tersebut, mereka terlihat kelibat budak kecil. Sambil mendengar kisah Neyna, Faiz juga mencelah menceritakan tentang kisah kedai makan rakannya. Menurut Faiz, ada seseorang telah menghantar ‘sesuatu’ ke kedai rakannya sehingga kedai itu tertutup dari pandangan pelanggan. Apakah yang terjadi kepada rakan Neyna dan Faiz?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan - LEPAK SERAM EP5 | PART 2

Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan - LEPAK SERAM EP5 | PART 2

Faa dan Cak lepak bersama ditemani oleh Faiz & Neyna.. Neyna menceritakan kisah rakan baiknya yang terkena sihir oleh bekas kekasih. Waktu kejadian berlaku, Neyna menemani rakannya itu untuk pergi berubat. Setibanya mereka di rumah ustaz tersebut, mereka terlihat kelibat budak kecil. Sambil mendengar kisah Neyna, Faiz juga mencelah menceritakan tentang kisah kedai makan rakannya. Menurut Faiz, ada seseorang telah menghantar ‘sesuatu’ ke kedai rakannya sehingga kedai itu tertutup dari pandangan pelanggan. Apakah yang terjadi kepada rakan Neyna dan Faiz?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan - LEPAK SERAM EP5 | PART 1

Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan - LEPAK SERAM EP5 | PART 1

Faa dan Cak lepak bersama ditemani oleh Faiz & Neyna.. Neyna menceritakan kisah rakan baiknya yang terkena sihir oleh bekas kekasih. Waktu kejadian berlaku, Neyna menemani rakannya itu untuk pergi berubat. Setibanya mereka di rumah ustaz tersebut, mereka terlihat kelibat budak kecil. Sambil mendengar kisah Neyna, Faiz juga mencelah menceritakan tentang kisah kedai makan rakannya. Menurut Faiz, ada seseorang telah menghantar ‘sesuatu’ ke kedai rakannya sehingga kedai itu tertutup dari pandangan pelanggan. Apakah yang terjadi kepada rakan Neyna dan Faiz?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
The Mosque: Kiblatku | Maryam Younarae, Tragis Depresi Muallaf Korea

The Mosque: Kiblatku | Maryam Younarae, Tragis Depresi Muallaf Korea

“Saya depress. Hari hari saya fikir nak mati. Tapi tidak selepas kenal Islam, lepas kahwin Ryzal” - Maryam

Hari ini dalam Hazeman Huzir bersama insan istimewa Durian Kimchi, atau lebih dikenali dengan panggilan Maryam Younarae berbicara mengenai masjid & perjalanan hidup sebagai seorang muallaf Korea. Kata Maryam, "saya bersyukur. segalanya saya bersyukur"

www.gempak.com | Youtube & Facebook Astro Gempak
️ Setiap Rabu

#TheMosque #TheMosqueKiblatku
#BukalahHati
The Mosque: Kiblatku | Zaf VE; Antara Sahabat dan Redha Allah

The Mosque: Kiblatku | Zaf VE; Antara Sahabat dan Redha Allah

“Saya kena berubah! Apa yang kita buat orang ikut, saham kita ada dekat situ” - Zaf VE

Hari ini dalam Hazeman Huzir bersama insan istimewa Zafri Nazaruddin, atau lebih dikenali dengan panggilan Zaf VE berbicara mengenai masjid & perjalanan hidup sebagai seorang anak seni dalam bidang nyanyian. Kata Zhaf, "saya pernah berada dalam fasa suka & gelap. Saya perlukan cahaya!"

Setiap Rabu hanya di www.gempak.com!

#TheMosque #TheMosqueKiblatku
#BukalahHati
RINTIHAN FARAH - LEPAK SERAM EP6 | PART 2

RINTIHAN FARAH - LEPAK SERAM EP6 | PART 2

Uncledyy dan Epul lepak bersama Ashrapp & Farah. Kisah bermula apabila Farah membuka bicara dengan menceritakan tentang kisah dia yang sering menghabiskan masa di perpustakaan sekolah untuk mencari ketenangan setelah menghadapi ‘mental breakdown’ akibat kehilangan ibu yang tercinta. Disitu bermula lah peristiwa yang menakutkan apabila dia ternampak kelibat “Nenek Tua” yang merenung tajam kepadanya sewaktu dia sedang asyik membaca buku. Ashrapp juga turut berkongsi kisah seram yang dialami sewaktu dia bersekolah di asrama. Apakah kesudahan yang terjadi kepada mereka?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
RINTIHAN FARAH - LEPAK SERAM EP6 | PART 3

RINTIHAN FARAH - LEPAK SERAM EP6 | PART 3

Uncledyy dan Epul lepak bersama Ashrapp & Farah. Kisah bermula apabila Farah membuka bicara dengan menceritakan tentang kisah dia yang sering menghabiskan masa di perpustakaan sekolah untuk mencari ketenangan setelah menghadapi ‘mental breakdown’ akibat kehilangan ibu yang tercinta. Disitu bermula lah peristiwa yang menakutkan apabila dia ternampak kelibat “Nenek Tua” yang merenung tajam kepadanya sewaktu dia sedang asyik membaca buku. Ashrapp juga turut berkongsi kisah seram yang dialami sewaktu dia bersekolah di asrama. Apakah kesudahan yang terjadi kepada mereka?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
RINTIHAN FARAH - LEPAK SERAM EP6 | PART 1

RINTIHAN FARAH - LEPAK SERAM EP6 | PART 1

Uncledyy dan Epul lepak bersama Ashrapp & Farah. Kisah bermula apabila Farah membuka bicara dengan menceritakan tentang kisah dia yang sering menghabiskan masa di perpustakaan sekolah untuk mencari ketenangan setelah menghadapi ‘mental breakdown’ akibat kehilangan ibu yang tercinta. Disitu bermula lah peristiwa yang menakutkan apabila dia ternampak kelibat “Nenek Tua” yang merenung tajam kepadanya sewaktu dia sedang asyik membaca buku. Ashrapp juga turut berkongsi kisah seram yang dialami sewaktu dia bersekolah di asrama. Apakah kesudahan yang terjadi kepada mereka?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan! - LEPAK SERAM EP5

Sihir Bekas Kekasih & Santau Kedai Makan! - LEPAK SERAM EP5

Faa dan Cak lepak bersama ditemani oleh Faiz & Neyna.. Neyna menceritakan kisah rakan baiknya yang terkena sihir oleh bekas kekasih. Waktu kejadian berlaku, Neyna menemani rakannya itu untuk pergi berubat. Setibanya mereka di rumah ustaz tersebut, mereka terlihat kelibat budak kecil. Sambil mendengar kisah Neyna, Faiz juga mencelah menceritakan tentang kisah kedai makan rakannya. Menurut Faiz, ada seseorang telah menghantar ‘sesuatu’ ke kedai rakannya sehingga kedai itu tertutup dari pandangan pelanggan. Apakah yang terjadi kepada rakan Neyna dan Faiz?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
Lawak Atau Koyak S2 | Michael Ang kecam Kecik propa, tak pandai berlakon, dah la pendek

Lawak Atau Koyak S2 | Michael Ang kecam Kecik propa, tak pandai berlakon, dah la pendek

Wah, memang susah nak lawan mulut dengan Michael Ang. Lawan tak boleh, kena kecam pulak tak pandai berlakon, dah la pendek . Kecik Koyak tak tu? #LawakAtauKoyak

Saksikan Cuba Try Test Satu Syawal Ini jam 2.30 pm hanya di Astro Warna saluran 107.

Astro Baharu. Strim tanpa gangguan hujan dengan Astro Ultra Box. PEK PREMIUM 1 WhatsApp “NAK ASTRO” ke 03-9543 3838

#LawakAtauKoyak #CubaTryTest #BukalahHati
The Mosque: Kiblatku | Mizz Nina, Bagaimana Ia Bermula

The Mosque: Kiblatku | Mizz Nina, Bagaimana Ia Bermula

“Do it and change for Allah SWT” - MIzz Nina

The Mosque, program bual bicara hati ke hati bersama selebriti & tokoh masyarakat, bercakap mengenai masjid & perjalanan hidup. Episod kali ini Hos Hazeman Huzir bersama insan istimewa Shazrina Azman, atau lebih dikenali dengan panggilan Mizz Nina.

www.gempak.com | Youtube & Facebook Astro Gempak
️ Setiap Rabu

#TheMosque #TheMosqueKiblatku
#BukalahHati
GODAAN HIGHLAND TOWER - LEPAK SERAM EP4 | PART 2

GODAAN HIGHLAND TOWER - LEPAK SERAM EP4 | PART 2

Episod kali ini lebih menyeramkan apabila Mikael Andre, Pengarah Filem Highland Tower menceritakan pengalaman seram sewaktu beliau menjalankan penggambaran dalam salah satu filem penglibatannya. Kejadian misteri itu terjadi sehingga berlakunya kematian. Sambil mendengar kisah seram itu, Rahman dan Jamal juga turut berkongsikan pengalaman mistik yang mereka pernah lalui. Apakah yang terjadi selanjutnya dari kisah seram mereka ?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
GODAAN HIGHLAND TOWER - LEPAK SERAM EP4 | PART 3

GODAAN HIGHLAND TOWER - LEPAK SERAM EP4 | PART 3

Episod kali ini lebih menyeramkan apabila Mikael Andre, Pengarah Filem Highland Tower menceritakan pengalaman seram sewaktu beliau menjalankan penggambaran dalam salah satu filem penglibatannya. Kejadian misteri itu terjadi sehingga berlakunya kematian. Sambil mendengar kisah seram itu, Rahman dan Jamal juga turut berkongsikan pengalaman mistik yang mereka pernah lalui. Apakah yang terjadi selanjutnya dari kisah seram mereka ?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
GODAAN HIGHLAND TOWER - LEPAK SERAM EP4 | PART 1

GODAAN HIGHLAND TOWER - LEPAK SERAM EP4 | PART 1

Episod kali ini lebih menyeramkan apabila Mikael Andre, Pengarah Filem Highland Tower menceritakan pengalaman seram sewaktu beliau menjalankan penggambaran dalam salah satu filem penglibatannya. Kejadian misteri itu terjadi sehingga berlakunya kematian. Sambil mendengar kisah seram itu, Rahman dan Jamal juga turut berkongsikan pengalaman mistik yang mereka pernah lalui. Apakah yang terjadi selanjutnya dari kisah seram mereka ?

Saksikan Lepak Seram, setiap Khamis, 11 Malam di Youtube, Instagram, Facebook & Website Astro Gempak, Sooka & Youtube, Instagram, Facebook eGG

#lepakseram
Sayang Ajar Masak 2 | Shalmaa Ainaa suruh lain, Wan Imar buat lain.

Sayang Ajar Masak 2 | Shalmaa Ainaa suruh lain, Wan Imar buat lain.

Shalma Ainaa memang kasar, gelak terbahak bahak. Tapi bila dah bersama Wan Imar, kasar dan romantik pulak bila dalam Sayang Ajar Masak 2. Walaupun kecoh dapur, nasib baik ada Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare, boleh la bantu orang yang tak pandai masak ni.

Layan episod penuh di www.gempak.com | Youtube & Facebook Astro Gempak

#SayangAjarMasak2 #SayangAjarMasak
#LGPuriCare
#SelfServiceTanklessWaterPurifier
#BukalahHati