UTAMAHALAMAN SAYAVIDEORANCANGANROJAKDAILYZON LAWAKSALAM MUSLIMPERADUAN

SORANG SORANG KANTOI | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 1

Sekali Tuan Nazizul nak check buku secara random masing-masing biru muka. Baru kita tau siapa yang fokus dalam kelas kan.

Mon Sep 11 2023

SORANG SORANG KANTOI | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 1

Sekali Tuan Nazizul nak check buku secara random masing-masing biru muka. Baru kita tau siapa yang fokus dalam kelas kan.
TEAMWORK GRED A | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 6

TEAMWORK GRED A | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 6

Masa yang tegang macam ni, kerjasama benda paling penting. Kena kalau sorang buat hal memang gagal la operasi ni.
KAMI SEDIA MENYELAMAT | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 5

KAMI SEDIA MENYELAMAT | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 5

Walaupun belajar tak lama, masing-masing dah nampak hasil dari masuk kelas ni. Dah cekap masing-masing bila dalam situasi tegang macam ni.
SIMULASI MANGSA TERSEPIT | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 4

SIMULASI MANGSA TERSEPIT | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 4

Satu lagi situasi yang kita tertanya-tanya macam mana agaknya keadaan bila kemalangan terjadi. Banyak proses dia ya.
OPERASI MENYELAMAT 101 | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 3

OPERASI MENYELAMAT 101 | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 3

Tengok barang-barang yang dorang guna pun buat kita tergamam. Nampak berat je semua.
KELAS POTONG MEMOTONG | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 2

KELAS POTONG MEMOTONG | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 2

Sebelum ni mesti ada tertanya-tanya macam mana bomba potong kereta bila jadi kemalangan kan. Ni la apa yang terjadi.
SORANG SORANG KANTOI | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 1

SORANG SORANG KANTOI | REAL MEN MALAYSIA - EP7 | PART 1

Sekali Tuan Nazizul nak check buku secara random masing-masing biru muka. Baru kita tau siapa yang fokus dalam kelas kan.
AYUH WIRA MERAH! | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 6

AYUH WIRA MERAH! | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 6

Segala ilmu yang belajar masa kelas, hari ini kena keluarkan semuanya. Diorang memang hadap ultimate challenge la hari ni.
NAK LAWAN API KENA BERANI | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 5

NAK LAWAN API KENA BERANI | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 5

Nak berlawan dengan api kalau takde confident boleh bahayakan orang lain tau. Kena kental hadap api tu.
BILA API MENARI-NARI | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 4

BILA API MENARI-NARI | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 4

Memang giler weh bila kau kena berhadapan dengan keadaan macam ni. Api sampai ke siling tu.
LATIHAN PALING DINANTI-NANTI | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 3

LATIHAN PALING DINANTI-NANTI | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 3

Kalau masuk bomba tak belajar tembak air ni memang tak cukup syarat la kan. Nampak bahagia muka masing-masing tu.
600 DEGREE? SERIUS LA. | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 2

600 DEGREE? SERIUS LA. | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 2

Giler panas weh 600 darjah celcius. Kalau kena air panas pun dah sakit giler kalau macam ni apa la nasib ye.
TUKAR KAPTEN LAGI ? | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 1

TUKAR KAPTEN LAGI ? | REAL MEN MALAYSIA - EP6 | PART 1

Baru je dapat kapten baru, takkan Shashic dah give up kot?

#realmenmy
#realkental
#astrobaharu
MELAWAN ATAU MENYERAH | REAL MEN MALAYSIA - EP5 | PART 6

MELAWAN ATAU MENYERAH | REAL MEN MALAYSIA - EP5 | PART 6

Kena buat operasi menyelamat dalam keadaan macam ni memang perit. Gelap dan sempit. Memang kombo la.
UJIAN SEMPIT DAN GELAP | REAL MEN MALAYSIA - EP5 | PART 5

UJIAN SEMPIT DAN GELAP | REAL MEN MALAYSIA - EP5 | PART 5

Untuk yang ada fobia dengan tempat sempit, memang ni bukan untuk korang. Boleh pengsan macam ni.
WIRA MERAH PANTANG MENYERAH | REAL MEN MALAYSIA -EP5 | PART 4

WIRA MERAH PANTANG MENYERAH | REAL MEN MALAYSIA -EP5 | PART 4

Cabaran kali ni memang paling hardcore setakat ni. Peserta yang sebelum ni kita nampak kental pun boleh koyak.