Mengapa perlu memilih antara dua jika boleh ambil kedua-duanya? Itu lah umpananya jika anda mengunjungi butik pakaian lelaki jenama The Sacoor Group di pusat membeli belah MyTown, Kuala Lumpur.

Bukan satu tapi dua butik The Sacoor Group iaitu Sacoor One dan Sacoor Blue dibuka bersebelahan atas satu bumbung baru-baru ini.

Konsep baharu ini menggabungkan koleksi berbeza setiap jenama dengan penuh seni untuk mencipta yang tiada tandingan pengalaman membeli-belah.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Sacoor, Hugo Carriço, mereka melancarkan konsep kedai-dalam-kedai memperkenalkan cara yang inovatif untuk mempamerkan kedua-dua jenama sebelah menyebelah.

“Susunan ini membolehkan pelanggan memilih antara Sacoor Blue pakaian kasual serba boleh dan pakaian rasmi Sacoor One yang halus.

“Kedua-dua jenama memenuhi pelbagai jenis keutamaan, memastikan pengalaman membeli-belah yang mudah dan pelbagai di bawah satu bumbung,” katanya dalam satu kenyataan media.

Baru- baru ini, mereka melancarkan butik berkenaan dan ia dihadiri ramai pempengaruh serta selebriti seperti Dini Schatzman, Julia Farhana dan suami serta ramai lagi.

Menariknya, walaupun kedai-kedai itu bersebelahan, falsafah setiap jenama, penawaran pakaian dan pendirian dalaman keluar dan menawarkan pandangan ke dunia Sacoor.

Bagi Sacoor Blue, rekaan pakaian butik ini berusaha untuk berhubung dengannya mereka yang meminati isu-isu yang mementingkan eko dan penggunaan secara sedar. Jenama menawarkan asas berkualiti tinggi yang dibuat untuk bertahan, menggalakkan pengguna membuat pilihan yang lebih mampan dan menjalani gaya hidup yang lebih aktif.

Sacoor One, sebaliknya, memenuhi keperluan mereka yang mencari gaya berani dan karya inovatif,menggalakkan keperibadian dan ekspresi diri. Jenama ini berbangga dalam menyediakan rangkaian yang pelbagai pakaian kasual dan formal, membolehkan pelanggan mencari "The One" yang sejajar dengan mereka citarasa dan cita-cita yang berbeza.

Tunggu apa lagi, rasai pengalaman menakjubkan itu di butik Sacoor One dan Sacoor Blue sekarang